Filtros : "Estados Unidos" "FE" Removido: "Arábia Saudita" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: The Journal of Infection in Developing Countries. Unidades: EERP, FE

    Subjects: HIV, DOENÇAS CARDIOVASCULARES, FATORES DE RISCO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MELO, Elizabete Santos et al. Evaluation of cardiovascular risk factors in people living with HIV in São Paulo, Brazil. The Journal of Infection in Developing Countries, v. 14, n. 1, p. 89-96, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.3855/jidc.11326. Acesso em: 14 nov. 2024.
    • APA

      Melo, E. S., Antonini, M., Costa, C. R. B., Sorensen, W., Gir, E., & Reis, R. K. (2020). Evaluation of cardiovascular risk factors in people living with HIV in São Paulo, Brazil. The Journal of Infection in Developing Countries, 14( 1), 89-96. doi:10.3855/jidc.11326
    • NLM

      Melo ES, Antonini M, Costa CRB, Sorensen W, Gir E, Reis RK. Evaluation of cardiovascular risk factors in people living with HIV in São Paulo, Brazil [Internet]. The Journal of Infection in Developing Countries. 2020 ; 14( 1): 89-96.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.3855/jidc.11326
    • Vancouver

      Melo ES, Antonini M, Costa CRB, Sorensen W, Gir E, Reis RK. Evaluation of cardiovascular risk factors in people living with HIV in São Paulo, Brazil [Internet]. The Journal of Infection in Developing Countries. 2020 ; 14( 1): 89-96.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.3855/jidc.11326
  • Source: Comparing ethnographies: local studies of education across the americas. Unidade: FE

    Assunto: FORMAÇÃO DE PROFESSORES

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ANDERSON-LEVITT, Kathryn e BUENO, Belmira Oliveira. Teachers´work: comparing ethnographies from Latin American and the United States. Comparing ethnographies: local studies of education across the americas. Tradução . Washington: Aera, 2017. . . Acesso em: 14 nov. 2024.
    • APA

      Anderson-Levitt, K., & Bueno, B. O. (2017). Teachers´work: comparing ethnographies from Latin American and the United States. In Comparing ethnographies: local studies of education across the americas. Washington: Aera.
    • NLM

      Anderson-Levitt K, Bueno BO. Teachers´work: comparing ethnographies from Latin American and the United States. In: Comparing ethnographies: local studies of education across the americas. Washington: Aera; 2017. [citado 2024 nov. 14 ]
    • Vancouver

      Anderson-Levitt K, Bueno BO. Teachers´work: comparing ethnographies from Latin American and the United States. In: Comparing ethnographies: local studies of education across the americas. Washington: Aera; 2017. [citado 2024 nov. 14 ]
  • Source: Revista de Educação PUC-Campinas. Unidade: FE

    Subjects: DIREITOS SOCIAIS, EDUCAÇÃO INCLUSIVA, EDUCAÇÃO ESPECIAL

    Versão PublicadaAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ANGELUCCI, Carla Biancha e BLOCK, Pamela Block e SANTOS, Larissa Costa dos. People with disabilities: fighting for their rights in the USA and Brazil. Revista de Educação PUC-Campinas, v. 22, n. 3, p. 339-355, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.24220/2318-0870v22n3a3837. Acesso em: 14 nov. 2024.
    • APA

      Angelucci, C. B., Block, P. B., & Santos, L. C. dos. (2017). People with disabilities: fighting for their rights in the USA and Brazil. Revista de Educação PUC-Campinas, 22( 3), 339-355. doi:10.24220/2318-0870v22n3a3837
    • NLM

      Angelucci CB, Block PB, Santos LC dos. People with disabilities: fighting for their rights in the USA and Brazil [Internet]. Revista de Educação PUC-Campinas. 2017 ; 22( 3): 339-355.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.24220/2318-0870v22n3a3837
    • Vancouver

      Angelucci CB, Block PB, Santos LC dos. People with disabilities: fighting for their rights in the USA and Brazil [Internet]. Revista de Educação PUC-Campinas. 2017 ; 22( 3): 339-355.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.24220/2318-0870v22n3a3837
  • Source: Investigações em Ensino de Ciências. Unidade: FE

    Subjects: CIÊNCIA, ENSINO FUNDAMENTAL, INTERAÇÃO PROFESSOR ALUNO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SASSERON, Lúcia Helena e DUSCHL, Richard A. Ensino de ciências e as práticas epistêmicas: o papel do professor e o engajamento dos estudantes. Investigações em Ensino de Ciências, v. 21, n. 2, p. 52-67, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.22600/1518-8795.ienci2016v21n2p52. Acesso em: 14 nov. 2024.
    • APA

      Sasseron, L. H., & Duschl, R. A. (2016). Ensino de ciências e as práticas epistêmicas: o papel do professor e o engajamento dos estudantes. Investigações em Ensino de Ciências, 21( 2), 52-67. doi:10.22600/1518-8795.ienci2016v21n2p52
    • NLM

      Sasseron LH, Duschl RA. Ensino de ciências e as práticas epistêmicas: o papel do professor e o engajamento dos estudantes [Internet]. Investigações em Ensino de Ciências. 2016 ; 21( 2): 52-67.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.22600/1518-8795.ienci2016v21n2p52
    • Vancouver

      Sasseron LH, Duschl RA. Ensino de ciências e as práticas epistêmicas: o papel do professor e o engajamento dos estudantes [Internet]. Investigações em Ensino de Ciências. 2016 ; 21( 2): 52-67.[citado 2024 nov. 14 ] Available from: https://doi.org/10.22600/1518-8795.ienci2016v21n2p52

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024