Bayesian networks applied to sales forecasting in a large brazilian fast-food chain (2021)
Source: Anais. Conference titles: Workshop de Matemática, Estatística e Computação Aplicadas à Indústria - WMECAI. Unidade: ICMC
Subjects: APRENDIZADO COMPUTACIONAL, INFERÊNCIA BAYESIANA, MINERAÇÃO DE DADOS
ABNT
FERNANDES, Robson e LOPES, Alneu de Andrade. Bayesian networks applied to sales forecasting in a large brazilian fast-food chain. 2021, Anais.. São Carlos: ICMC-USP, 2021. Disponível em: http://cemeai.icmc.usp.br/1WMECAI/trabalhos/. Acesso em: 10 nov. 2024.APA
Fernandes, R., & Lopes, A. de A. (2021). Bayesian networks applied to sales forecasting in a large brazilian fast-food chain. In Anais. São Carlos: ICMC-USP. Recuperado de http://cemeai.icmc.usp.br/1WMECAI/trabalhos/NLM
Fernandes R, Lopes A de A. Bayesian networks applied to sales forecasting in a large brazilian fast-food chain [Internet]. Anais. 2021 ;[citado 2024 nov. 10 ] Available from: http://cemeai.icmc.usp.br/1WMECAI/trabalhos/Vancouver
Fernandes R, Lopes A de A. Bayesian networks applied to sales forecasting in a large brazilian fast-food chain [Internet]. Anais. 2021 ;[citado 2024 nov. 10 ] Available from: http://cemeai.icmc.usp.br/1WMECAI/trabalhos/