Filtros : "IQ010" "TABELA PERIÓDICA" Removido: "Martins, José de Souza" Limpar

Filtros



Limitar por data


  • Fonte: Química Nova. Unidade: IQ

    Assuntos: TABELA PERIÓDICA, LIVRO DIDÁTICO, ENSINO SUPERIOR

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LEITE, Helena S. A e PORTO, Paulo Alves. Analysis of historical approaches to the periodic table in general chemistry college textbooks used in Brazil in the twentieth century. Química Nova, v. 38, n. 4, p. 580-587, 2015Tradução . . Disponível em: http://www.scielo.br/pdf/qn/v38n4/0100-4042-qn-38-04-0580.pdf. Acesso em: 02 ago. 2024.
    • APA

      Leite, H. S. A., & Porto, P. A. (2015). Analysis of historical approaches to the periodic table in general chemistry college textbooks used in Brazil in the twentieth century. Química Nova, 38( 4), 580-587. Recuperado de http://www.scielo.br/pdf/qn/v38n4/0100-4042-qn-38-04-0580.pdf
    • NLM

      Leite HSA, Porto PA. Analysis of historical approaches to the periodic table in general chemistry college textbooks used in Brazil in the twentieth century [Internet]. Química Nova. 2015 ; 38( 4): 580-587.[citado 2024 ago. 02 ] Available from: http://www.scielo.br/pdf/qn/v38n4/0100-4042-qn-38-04-0580.pdf
    • Vancouver

      Leite HSA, Porto PA. Analysis of historical approaches to the periodic table in general chemistry college textbooks used in Brazil in the twentieth century [Internet]. Química Nova. 2015 ; 38( 4): 580-587.[citado 2024 ago. 02 ] Available from: http://www.scielo.br/pdf/qn/v38n4/0100-4042-qn-38-04-0580.pdf
  • Fonte: Journal of Chemical Education. Unidade: IQ

    Assuntos: TABELA PERIÓDICA, QUÍMICA (HISTÓRIA)

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      VIANA, Helio Elael Bonini e PORTO, Paulo Alves. Thomas Midgley, Jr., and the development of new substances: a case study for chemical educators. Journal of Chemical Education, v. 90, n. 12, p. 1632-1638, 2013Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1021/ed300098d. Acesso em: 02 ago. 2024.
    • APA

      Viana, H. E. B., & Porto, P. A. (2013). Thomas Midgley, Jr., and the development of new substances: a case study for chemical educators. Journal of Chemical Education, 90( 12), 1632-1638. doi:10.1021/ed300098d
    • NLM

      Viana HEB, Porto PA. Thomas Midgley, Jr., and the development of new substances: a case study for chemical educators [Internet]. Journal of Chemical Education. 2013 ; 90( 12): 1632-1638.[citado 2024 ago. 02 ] Available from: https://doi.org/10.1021/ed300098d
    • Vancouver

      Viana HEB, Porto PA. Thomas Midgley, Jr., and the development of new substances: a case study for chemical educators [Internet]. Journal of Chemical Education. 2013 ; 90( 12): 1632-1638.[citado 2024 ago. 02 ] Available from: https://doi.org/10.1021/ed300098d

Biblioteca Digital de Produção Intelectual da Universidade de São Paulo     2012 - 2024