Social learning as a process to foster Integrated Coastal Management (2017)
Unidade: IOSubjects: GESTÃO AMBIENTAL, ECOLOGIA, APRENDIZAGEM SOCIAL, ÁREA DE PROTEÇÃO AMBIENTAL, RECURSOS NATURAIS
ABNT
XAVIER, Luciana Yokoyama. Social learning as a process to foster Integrated Coastal Management. 2017. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2017. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/21/21134/tde-13032018-142751/. Acesso em: 01 jul. 2024.APA
Xavier, L. Y. (2017). Social learning as a process to foster Integrated Coastal Management (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/21/21134/tde-13032018-142751/NLM
Xavier LY. Social learning as a process to foster Integrated Coastal Management [Internet]. 2017 ;[citado 2024 jul. 01 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/21/21134/tde-13032018-142751/Vancouver
Xavier LY. Social learning as a process to foster Integrated Coastal Management [Internet]. 2017 ;[citado 2024 jul. 01 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/21/21134/tde-13032018-142751/