Filtros : "COMUNICAÇÃO" "Universidade Estadual de Londrina (UEL)" Removidos: "Croácia" "1921" "SCS" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Revista Latino-Americana de Enfermagem. Unidades: FMRP, EERP

    Subjects: COMUNICAÇÃO, FONOAUDIOLOGIA

    Versão PublicadaAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ROMANO, Cristiane Conceição et al. The expressiveness of a university professor in his classroom performance: analysis of verbal resources and implications for nursing. Revista Latino-Americana de Enfermagem, v. 19, n. 5, p. 1188-1196, 2011Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/s0104-11692011000500017. Acesso em: 02 out. 2024.
    • APA

      Romano, C. C., Alves, L. A., Secco, I. A. de O., Ricz, L. N. A., & Robazzi, M. L. do C. C. (2011). The expressiveness of a university professor in his classroom performance: analysis of verbal resources and implications for nursing. Revista Latino-Americana de Enfermagem, 19( 5), 1188-1196. doi:10.1590/s0104-11692011000500017
    • NLM

      Romano CC, Alves LA, Secco IA de O, Ricz LNA, Robazzi ML do CC. The expressiveness of a university professor in his classroom performance: analysis of verbal resources and implications for nursing [Internet]. Revista Latino-Americana de Enfermagem. 2011 ; 19( 5): 1188-1196.[citado 2024 out. 02 ] Available from: https://doi.org/10.1590/s0104-11692011000500017
    • Vancouver

      Romano CC, Alves LA, Secco IA de O, Ricz LNA, Robazzi ML do CC. The expressiveness of a university professor in his classroom performance: analysis of verbal resources and implications for nursing [Internet]. Revista Latino-Americana de Enfermagem. 2011 ; 19( 5): 1188-1196.[citado 2024 out. 02 ] Available from: https://doi.org/10.1590/s0104-11692011000500017

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024