Filtros : "IQ010" "QUÍMICA ORGÂNICA" Removidos: "nu" "2018" "Financiamento NIH" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Unidade: IQ

    Assunto: QUÍMICA ORGÂNICA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MARCONDES, Maria Eunice Ribeiro et al. Química orgânica: reflexões e propostas para o seu ensino. . São Paulo: Instituto de Química, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 11 nov. 2024. , 2014
    • APA

      Marcondes, M. E. R., Souza, F. L. de, Akahoshi, L. H., & Silva, M. A. E. da. (2014). Química orgânica: reflexões e propostas para o seu ensino. São Paulo: Instituto de Química, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Marcondes MER, Souza FL de, Akahoshi LH, Silva MAE da. Química orgânica: reflexões e propostas para o seu ensino. 2014 ;[citado 2024 nov. 11 ]
    • Vancouver

      Marcondes MER, Souza FL de, Akahoshi LH, Silva MAE da. Química orgânica: reflexões e propostas para o seu ensino. 2014 ;[citado 2024 nov. 11 ]
  • Source: Journal of Chemical Education. Unidade: IQ

    Subjects: QUÍMICA ORGÂNICA, FÁRMACOS (SÍNTESE)

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SOUZA, Karina Aparecida de Freitas Dias de e PORTO, Paulo Alves. Article history and epistemology of science in the classroom: The synthesis of quinine as a proposal. Journal of Chemical Education, v. 89, n. 1, p. 58-63, 2012Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1021/ed1003542. Acesso em: 11 nov. 2024.
    • APA

      Souza, K. A. de F. D. de, & Porto, P. A. (2012). Article history and epistemology of science in the classroom: The synthesis of quinine as a proposal. Journal of Chemical Education, 89( 1), 58-63. doi:10.1021/ed1003542
    • NLM

      Souza KA de FD de, Porto PA. Article history and epistemology of science in the classroom: The synthesis of quinine as a proposal [Internet]. Journal of Chemical Education. 2012 ; 89( 1): 58-63.[citado 2024 nov. 11 ] Available from: https://doi.org/10.1021/ed1003542
    • Vancouver

      Souza KA de FD de, Porto PA. Article history and epistemology of science in the classroom: The synthesis of quinine as a proposal [Internet]. Journal of Chemical Education. 2012 ; 89( 1): 58-63.[citado 2024 nov. 11 ] Available from: https://doi.org/10.1021/ed1003542

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024