Marketing performance of subsidiaries operating abroad: an integrative model (2015)
Source: Anais. Conference titles: Seminários em Administração - SEMEAD. Unidade: FEA
Assunto: MARKETING
ABNT
CAMPOMAR, Marcos Cortez et al. Marketing performance of subsidiaries operating abroad: an integrative model. 2015, Anais.. São Paulo: EAD/FEA/USP, 2015. Disponível em: http://sistema.semead.com.br/18semead/resultado/trabalhosPDF/494.pdf. Acesso em: 09 out. 2024.APA
Campomar, M. C., Falcão, R. F., Masiero, G., & Campomar, M. B. (2015). Marketing performance of subsidiaries operating abroad: an integrative model. In Anais. São Paulo: EAD/FEA/USP. Recuperado de http://sistema.semead.com.br/18semead/resultado/trabalhosPDF/494.pdfNLM
Campomar MC, Falcão RF, Masiero G, Campomar MB. Marketing performance of subsidiaries operating abroad: an integrative model [Internet]. Anais. 2015 ;[citado 2024 out. 09 ] Available from: http://sistema.semead.com.br/18semead/resultado/trabalhosPDF/494.pdfVancouver
Campomar MC, Falcão RF, Masiero G, Campomar MB. Marketing performance of subsidiaries operating abroad: an integrative model [Internet]. Anais. 2015 ;[citado 2024 out. 09 ] Available from: http://sistema.semead.com.br/18semead/resultado/trabalhosPDF/494.pdf