Filtros : "Journal of College Science Teaching" "INTER IFSC/IQSC/ICMC" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Journal of College Science Teaching. Unidades: IQSC, INTER IFSC/IQSC/ICMC, ENSINO CIÊNCIAS

    Subjects: ENSINO SUPERIOR, QUÍMICA, ESTUDO DE CASO, ARGUMENTAÇÃO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      QUEIROZ, Salete Linhares e LIMA, Mikeas Silva de e SANTOS, Douglas Gomes Lima dos. Use of interrupted case studies to promote argumentation in chemistry. Journal of College Science Teaching, v. 52, n. 4, p. 3-8, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/0047231X.2023.12290626. Acesso em: 05 nov. 2024.
    • APA

      Queiroz, S. L., Lima, M. S. de, & Santos, D. G. L. dos. (2023). Use of interrupted case studies to promote argumentation in chemistry. Journal of College Science Teaching, 52( 4), 3-8. doi:10.1080/0047231X.2023.12290626
    • NLM

      Queiroz SL, Lima MS de, Santos DGL dos. Use of interrupted case studies to promote argumentation in chemistry [Internet]. Journal of College Science Teaching. 2023 ; 52( 4): 3-8.[citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1080/0047231X.2023.12290626
    • Vancouver

      Queiroz SL, Lima MS de, Santos DGL dos. Use of interrupted case studies to promote argumentation in chemistry [Internet]. Journal of College Science Teaching. 2023 ; 52( 4): 3-8.[citado 2024 nov. 05 ] Available from: https://doi.org/10.1080/0047231X.2023.12290626

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024