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  • Source: Ferramentas para o futuro do agro : estratégias para posicionar o Brasil como fornecedor mundial sustentável de alimentos, bioenergia e outros agroprodutos. Unidades: FEARP, ESALQ

    Subjects: AGROPECUÁRIA, ALIMENTOS, MARKETING, PRODUÇÃO AGRÍCOLA

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      NEVES, Marcos Fava et al. Oportunidades e estratégias no marketing de alimentos: a ferramenta "Markalim". Ferramentas para o futuro do agro : estratégias para posicionar o Brasil como fornecedor mundial sustentável de alimentos, bioenergia e outros agroprodutos. Tradução . São Paulo: Editora Gente, 2021. . Disponível em: https://www.academia.edu/49326652/Oportunidades_e_estrat%C3%A9gias_no_marketing_de_alimentos_a_ferramenta_MarkAlim_?auto=download&email_work_card=download-paper. Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Neves, M. F., Marques, V. N., Martinez, L. F., Cambaúva, V., & Spers, E. E. (2021). Oportunidades e estratégias no marketing de alimentos: a ferramenta "Markalim". In Ferramentas para o futuro do agro : estratégias para posicionar o Brasil como fornecedor mundial sustentável de alimentos, bioenergia e outros agroprodutos. São Paulo: Editora Gente. Recuperado de https://www.academia.edu/49326652/Oportunidades_e_estrat%C3%A9gias_no_marketing_de_alimentos_a_ferramenta_MarkAlim_?auto=download&email_work_card=download-paper
    • NLM

      Neves MF, Marques VN, Martinez LF, Cambaúva V, Spers EE. Oportunidades e estratégias no marketing de alimentos: a ferramenta "Markalim" [Internet]. In: Ferramentas para o futuro do agro : estratégias para posicionar o Brasil como fornecedor mundial sustentável de alimentos, bioenergia e outros agroprodutos. São Paulo: Editora Gente; 2021. [citado 2024 maio 26 ] Available from: https://www.academia.edu/49326652/Oportunidades_e_estrat%C3%A9gias_no_marketing_de_alimentos_a_ferramenta_MarkAlim_?auto=download&email_work_card=download-paper
    • Vancouver

      Neves MF, Marques VN, Martinez LF, Cambaúva V, Spers EE. Oportunidades e estratégias no marketing de alimentos: a ferramenta "Markalim" [Internet]. In: Ferramentas para o futuro do agro : estratégias para posicionar o Brasil como fornecedor mundial sustentável de alimentos, bioenergia e outros agroprodutos. São Paulo: Editora Gente; 2021. [citado 2024 maio 26 ] Available from: https://www.academia.edu/49326652/Oportunidades_e_estrat%C3%A9gias_no_marketing_de_alimentos_a_ferramenta_MarkAlim_?auto=download&email_work_card=download-paper
  • Source: Gestão de sistemas de agronegócios. Unidades: FEA, FEARP

    Assunto: AGRONEGÓCIO

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    • ABNT

      ZYLBERSZTAJN, Decio e NEVES, Marcos Fava e CALEMAN, Silvia Morales de Queiroz. O futuro do agro. Gestão de sistemas de agronegócios. Tradução . São Paulo: Atlas, 2015. . . Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Zylbersztajn, D., Neves, M. F., & Caleman, S. M. de Q. (2015). O futuro do agro. In Gestão de sistemas de agronegócios. São Paulo: Atlas.
    • NLM

      Zylbersztajn D, Neves MF, Caleman SM de Q. O futuro do agro. In: Gestão de sistemas de agronegócios. São Paulo: Atlas; 2015. [citado 2024 maio 26 ]
    • Vancouver

      Zylbersztajn D, Neves MF, Caleman SM de Q. O futuro do agro. In: Gestão de sistemas de agronegócios. São Paulo: Atlas; 2015. [citado 2024 maio 26 ]
  • Source: Encyclopedia of agriculture and food systems. Unidade: FEARP

    Subjects: AGRONEGÓCIO, ADMINISTRAÇÃO AGRÍCOLA

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    • ABNT

      GUNDERSON, M. A et al. Agribusiness organization and management. Encyclopedia of agriculture and food systems. Tradução . Davis: Elsevier, 2014. . Disponível em: https://doi.org/10.1016/B978-0-444-52512-3.00117-0. Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Gunderson, M. A., Boehlje, M. D., Neves, M. F., & Sonka, S. T. (2014). Agribusiness organization and management. In Encyclopedia of agriculture and food systems. Davis: Elsevier. doi:10.1016/B978-0-444-52512-3.00117-0
    • NLM

      Gunderson MA, Boehlje MD, Neves MF, Sonka ST. Agribusiness organization and management [Internet]. In: Encyclopedia of agriculture and food systems. Davis: Elsevier; 2014. [citado 2024 maio 26 ] Available from: https://doi.org/10.1016/B978-0-444-52512-3.00117-0
    • Vancouver

      Gunderson MA, Boehlje MD, Neves MF, Sonka ST. Agribusiness organization and management [Internet]. In: Encyclopedia of agriculture and food systems. Davis: Elsevier; 2014. [citado 2024 maio 26 ] Available from: https://doi.org/10.1016/B978-0-444-52512-3.00117-0
  • Source: Demand driven strategic planning. Unidade: FEARP

    Subjects: PLANEJAMENTO ESTRATÉGICO, MARKETING

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      NEVES, Marcos Fava. The company as an integrated network. Demand driven strategic planning. Tradução . New York: Routledge, 2013. . . Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Neves, M. F. (2013). The company as an integrated network. In Demand driven strategic planning. New York: Routledge.
    • NLM

      Neves MF. The company as an integrated network. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
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      Neves MF. The company as an integrated network. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
  • Source: Demand driven strategic planning. Unidade: FEARP

    Subjects: PLANEJAMENTO ESTRATÉGICO, MARKETING

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    • ABNT

      NEVES, Marcos Fava. Product, service, brand and packaging decisions. Demand driven strategic planning. Tradução . New York: Routledge, 2013. . . Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Neves, M. F. (2013). Product, service, brand and packaging decisions. In Demand driven strategic planning. New York: Routledge.
    • NLM

      Neves MF. Product, service, brand and packaging decisions. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
    • Vancouver

      Neves MF. Product, service, brand and packaging decisions. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
  • Source: Demand driven strategic planning. Unidade: FEARP

    Subjects: PLANEJAMENTO ESTRATÉGICO, MARKETING

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      NEVES, Marcos Fava. DDSP management and control. Demand driven strategic planning. Tradução . New York: Routledge, 2013. . . Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Neves, M. F. (2013). DDSP management and control. In Demand driven strategic planning. New York: Routledge.
    • NLM

      Neves MF. DDSP management and control. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
    • Vancouver

      Neves MF. DDSP management and control. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
  • Source: Demand driven strategic planning. Unidade: FEARP

    Subjects: PLANEJAMENTO ESTRATÉGICO, MARKETING

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      NEVES, Marcos Fava. Budget and investment analysis. Demand driven strategic planning. Tradução . New York: Routledge, 2013. . . Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Neves, M. F. (2013). Budget and investment analysis. In Demand driven strategic planning. New York: Routledge.
    • NLM

      Neves MF. Budget and investment analysis. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
    • Vancouver

      Neves MF. Budget and investment analysis. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
  • Source: Demand driven strategic planning. Unidade: FEARP

    Subjects: PLANEJAMENTO ESTRATÉGICO, MARKETING

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      NEVES, Marcos Fava. Strategies to reach the objectives. Demand driven strategic planning. Tradução . New York: Routledge, 2013. . . Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Neves, M. F. (2013). Strategies to reach the objectives. In Demand driven strategic planning. New York: Routledge.
    • NLM

      Neves MF. Strategies to reach the objectives. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
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      Neves MF. Strategies to reach the objectives. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
  • Source: Demand driven strategic planning. Unidade: FEARP

    Subjects: PLANEJAMENTO ESTRATÉGICO, MARKETING

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      NEVES, Marcos Fava. Establishing company objectives. Demand driven strategic planning. Tradução . New York: Routledge, 2013. . . Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Neves, M. F. (2013). Establishing company objectives. In Demand driven strategic planning. New York: Routledge.
    • NLM

      Neves MF. Establishing company objectives. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
    • Vancouver

      Neves MF. Establishing company objectives. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
  • Source: Demand driven strategic planning. Unidade: FEARP

    Subjects: PLANEJAMENTO ESTRATÉGICO, MARKETING

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      NEVES, Marcos Fava. Sales force decisions. Demand driven strategic planning. Tradução . New York: Routledge, 2013. . . Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Neves, M. F. (2013). Sales force decisions. In Demand driven strategic planning. New York: Routledge.
    • NLM

      Neves MF. Sales force decisions. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
    • Vancouver

      Neves MF. Sales force decisions. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
  • Source: Demand driven strategic planning. Unidade: FEARP

    Subjects: PLANEJAMENTO ESTRATÉGICO, MARKETING

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      NEVES, Marcos Fava. Communications decisions. Demand driven strategic planning. Tradução . New York: Routledge, 2013. . . Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Neves, M. F. (2013). Communications decisions. In Demand driven strategic planning. New York: Routledge.
    • NLM

      Neves MF. Communications decisions. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
    • Vancouver

      Neves MF. Communications decisions. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
  • Source: Demand driven strategic planning. Unidade: FEARP

    Subjects: PLANEJAMENTO ESTRATÉGICO, MARKETING

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    • ABNT

      NEVES, Marcos Fava. Analyzing the company and its competition (internal analysis). Demand driven strategic planning. Tradução . New York: Routledge, 2013. . . Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Neves, M. F. (2013). Analyzing the company and its competition (internal analysis). In Demand driven strategic planning. New York: Routledge.
    • NLM

      Neves MF. Analyzing the company and its competition (internal analysis). In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
    • Vancouver

      Neves MF. Analyzing the company and its competition (internal analysis). In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
  • Source: Demand driven strategic planning. Unidade: FEARP

    Subjects: PLANEJAMENTO ESTRATÉGICO, MARKETING

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      NEVES, Marcos Fava. Price decisions. Demand driven strategic planning. Tradução . New York: Routledge, 2013. . . Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Neves, M. F. (2013). Price decisions. In Demand driven strategic planning. New York: Routledge.
    • NLM

      Neves MF. Price decisions. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
    • Vancouver

      Neves MF. Price decisions. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
  • Source: Demand driven strategic planning. Unidade: FEARP

    Subjects: PLANEJAMENTO ESTRATÉGICO, MARKETING

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    • ABNT

      NEVES, Marcos Fava. Analyzing the company's environment and market (external analysis). Demand driven strategic planning. Tradução . New York: Routledge, 2013. . . Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Neves, M. F. (2013). Analyzing the company's environment and market (external analysis). In Demand driven strategic planning. New York: Routledge.
    • NLM

      Neves MF. Analyzing the company's environment and market (external analysis). In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
    • Vancouver

      Neves MF. Analyzing the company's environment and market (external analysis). In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
  • Source: Demand driven strategic planning. Unidade: FEARP

    Subjects: PLANEJAMENTO ESTRATÉGICO, MARKETING

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    • ABNT

      NEVES, Marcos Fava. Distribution channels decisions. Demand driven strategic planning. Tradução . New York: Routledge, 2013. . . Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Neves, M. F. (2013). Distribution channels decisions. In Demand driven strategic planning. New York: Routledge.
    • NLM

      Neves MF. Distribution channels decisions. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
    • Vancouver

      Neves MF. Distribution channels decisions. In: Demand driven strategic planning. New York: Routledge; 2013. [citado 2024 maio 26 ]
  • Source: Teoria e prática do franchising : estratégia e organização de redes de franquias. Unidades: FZEA, FEARP

    Subjects: FRANQUIA, CANAIS DE DISTRIBUIÇÃO, ADMINISTRAÇÃO DE MARKETING

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    • ABNT

      SILVA, Vivian Lara dos Santos e AZEVEDO, Paulo Furquim de e NEVES, Marcos Fava. Franchising, valor de marca e canais de distribuição. Teoria e prática do franchising : estratégia e organização de redes de franquias. Tradução . São Paulo: Atlas, 2012. . . Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Silva, V. L. dos S., Azevedo, P. F. de, & Neves, M. F. (2012). Franchising, valor de marca e canais de distribuição. In Teoria e prática do franchising : estratégia e organização de redes de franquias. São Paulo: Atlas.
    • NLM

      Silva VL dos S, Azevedo PF de, Neves MF. Franchising, valor de marca e canais de distribuição. In: Teoria e prática do franchising : estratégia e organização de redes de franquias. São Paulo: Atlas; 2012. [citado 2024 maio 26 ]
    • Vancouver

      Silva VL dos S, Azevedo PF de, Neves MF. Franchising, valor de marca e canais de distribuição. In: Teoria e prática do franchising : estratégia e organização de redes de franquias. São Paulo: Atlas; 2012. [citado 2024 maio 26 ]
  • Source: The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Unidade: FEARP

    Subjects: PLANEJAMENTO ESTRATÉGICO, INDÚSTRIA DE ALIMENTOS

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    • ABNT

      NEVES, Marcos Fava. Planning strategies for 2010-2020. The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Tradução . Hackensack: World Scientific Publishing, 2011. . . Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Neves, M. F. (2011). Planning strategies for 2010-2020. In The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Hackensack: World Scientific Publishing.
    • NLM

      Neves MF. Planning strategies for 2010-2020. In: The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Hackensack: World Scientific Publishing; 2011. [citado 2024 maio 26 ]
    • Vancouver

      Neves MF. Planning strategies for 2010-2020. In: The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Hackensack: World Scientific Publishing; 2011. [citado 2024 maio 26 ]
  • Source: The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Unidade: FEARP

    Assunto: SUSTENTABILIDADE

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      NEVES, Marcos Fava. The four Ps of sustainability planning. The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Tradução . Hackensack: World Scientific Publishing, 2011. . . Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Neves, M. F. (2011). The four Ps of sustainability planning. In The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Hackensack: World Scientific Publishing.
    • NLM

      Neves MF. The four Ps of sustainability planning. In: The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Hackensack: World Scientific Publishing; 2011. [citado 2024 maio 26 ]
    • Vancouver

      Neves MF. The four Ps of sustainability planning. In: The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Hackensack: World Scientific Publishing; 2011. [citado 2024 maio 26 ]
  • Source: The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Unidade: FEARP

    Assunto: VAREJO

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    • ABNT

      NEVES, Marcos Fava. The world of retailer brands. The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Tradução . Hackensack: World Scientific Publishing, 2011. . . Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Neves, M. F. (2011). The world of retailer brands. In The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Hackensack: World Scientific Publishing.
    • NLM

      Neves MF. The world of retailer brands. In: The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Hackensack: World Scientific Publishing; 2011. [citado 2024 maio 26 ]
    • Vancouver

      Neves MF. The world of retailer brands. In: The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Hackensack: World Scientific Publishing; 2011. [citado 2024 maio 26 ]
  • Source: The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Unidade: FEARP

    Subjects: POLÍTICAS PÚBLICAS, COLÔMBIA

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    • ABNT

      NEVES, Marcos Fava. Colombia: an example of the role of governments. The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Tradução . Hackensack: World Scientific Publishing, 2011. . . Acesso em: 26 maio 2024.
    • APA

      Neves, M. F. (2011). Colombia: an example of the role of governments. In The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Hackensack: World Scientific Publishing.
    • NLM

      Neves MF. Colombia: an example of the role of governments. In: The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Hackensack: World Scientific Publishing; 2011. [citado 2024 maio 26 ]
    • Vancouver

      Neves MF. Colombia: an example of the role of governments. In: The future of food business: the facts, the impacts, the acts. Hackensack: World Scientific Publishing; 2011. [citado 2024 maio 26 ]

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