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  • Fonte: Proceedings. Nome do evento: Congresso e Exposição Internacionais de Tecnologia da Mobilidade. Unidade: EESC

    Assuntos: VEÍCULOS DE COMPETIÇÃO, ALGORITMOS, MÉTODO DOS ELEMENTOS FINITOS, ENGENHARIA MECÂNICA

    PrivadoComo citar
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    • ABNT

      SILVA, Maíra Martins da et al. An experimental investigation on the modal characteristics of an off-road competition vehicle chassis. 2003, Anais.. São Paulo, SP: SAE Brasil, 2003. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/a4d902b0-3aeb-48cd-842a-0342267bf741/OK___artigo%2009%20-%20An%20Experimental%20Investigation%20on%20the%20Modal%20Characteristics%20of%20an%20Off-Road%20Competition%20Vehicle%20Chassis.%20%28SAE%20Technical%20Paper%20Series%29.pdf. Acesso em: 29 jun. 2024.
    • APA

      Silva, M. M. da, Oliveira, L. P. R. de, Ericsson, L. G. S., Costa Neto, Á., & Varoto, P. S. (2003). An experimental investigation on the modal characteristics of an off-road competition vehicle chassis. In Proceedings. São Paulo, SP: SAE Brasil. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/a4d902b0-3aeb-48cd-842a-0342267bf741/OK___artigo%2009%20-%20An%20Experimental%20Investigation%20on%20the%20Modal%20Characteristics%20of%20an%20Off-Road%20Competition%20Vehicle%20Chassis.%20%28SAE%20Technical%20Paper%20Series%29.pdf
    • NLM

      Silva MM da, Oliveira LPR de, Ericsson LGS, Costa Neto Á, Varoto PS. An experimental investigation on the modal characteristics of an off-road competition vehicle chassis [Internet]. Proceedings. 2003 ;[citado 2024 jun. 29 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/a4d902b0-3aeb-48cd-842a-0342267bf741/OK___artigo%2009%20-%20An%20Experimental%20Investigation%20on%20the%20Modal%20Characteristics%20of%20an%20Off-Road%20Competition%20Vehicle%20Chassis.%20%28SAE%20Technical%20Paper%20Series%29.pdf
    • Vancouver

      Silva MM da, Oliveira LPR de, Ericsson LGS, Costa Neto Á, Varoto PS. An experimental investigation on the modal characteristics of an off-road competition vehicle chassis [Internet]. Proceedings. 2003 ;[citado 2024 jun. 29 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/a4d902b0-3aeb-48cd-842a-0342267bf741/OK___artigo%2009%20-%20An%20Experimental%20Investigation%20on%20the%20Modal%20Characteristics%20of%20an%20Off-Road%20Competition%20Vehicle%20Chassis.%20%28SAE%20Technical%20Paper%20Series%29.pdf
  • Fonte: SAE technical paper series, 2001-01-3923. Nome do evento: Congresso e Exposição Internacionais de Tecnologia da Mobilidade. Unidade: EESC

    Assunto: MOTORES DE COMBUSTÃO INTERNA

    Como citar
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    • ABNT

      SANCHES, Alex Gil et al. Identification and quantification of knock in internal combustion engines using spectral analysis. 2001, Anais.. São Paulo: SAE Brasil, 2001. . Acesso em: 29 jun. 2024.
    • APA

      Sanches, A. G., Soto Pau, F., Santos, A. M. dos, & Silva, J. A. (2001). Identification and quantification of knock in internal combustion engines using spectral analysis. In SAE technical paper series, 2001-01-3923. São Paulo: SAE Brasil.
    • NLM

      Sanches AG, Soto Pau F, Santos AM dos, Silva JA. Identification and quantification of knock in internal combustion engines using spectral analysis. SAE technical paper series, 2001-01-3923. 2001 ;[citado 2024 jun. 29 ]
    • Vancouver

      Sanches AG, Soto Pau F, Santos AM dos, Silva JA. Identification and quantification of knock in internal combustion engines using spectral analysis. SAE technical paper series, 2001-01-3923. 2001 ;[citado 2024 jun. 29 ]
  • Nome do evento: Congresso e Exposição Internacionais de Tecnologia da Mobilidade. Unidade: EESC

    Assunto: ENGENHARIA AUTOMOBILÍSTICA

    Versão PublicadaComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ADAS, C A et al. Study of the influence of the brake force distribution on the directional stability of heavy vehicles during the brailing process. 1995, Anais.. Sao Paulo: Sae Brasil, 1995. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/9bb01dca-ab2f-40f8-8d41-2323cca60016/prod_000012_sysno_900446%20%281%29.pdf. Acesso em: 29 jun. 2024.
    • APA

      Adas, C. A., Fonseca, B. J., Fernandes, D. L. G., & Canale, A. C. (1995). Study of the influence of the brake force distribution on the directional stability of heavy vehicles during the brailing process. In . Sao Paulo: Sae Brasil. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/9bb01dca-ab2f-40f8-8d41-2323cca60016/prod_000012_sysno_900446%20%281%29.pdf
    • NLM

      Adas CA, Fonseca BJ, Fernandes DLG, Canale AC. Study of the influence of the brake force distribution on the directional stability of heavy vehicles during the brailing process [Internet]. 1995 ;[citado 2024 jun. 29 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/9bb01dca-ab2f-40f8-8d41-2323cca60016/prod_000012_sysno_900446%20%281%29.pdf
    • Vancouver

      Adas CA, Fonseca BJ, Fernandes DLG, Canale AC. Study of the influence of the brake force distribution on the directional stability of heavy vehicles during the brailing process [Internet]. 1995 ;[citado 2024 jun. 29 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/9bb01dca-ab2f-40f8-8d41-2323cca60016/prod_000012_sysno_900446%20%281%29.pdf
  • Nome do evento: Congresso e Exposição Internacionais de Tecnologia da Mobilidade. Unidade: EESC

    Assunto: ENGENHARIA AUTOMOBILÍSTICA

    Versão PublicadaComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CANALE, Antonio Carlos et al. Description of a computer system for the study of brake performance of heavy trucks. 1995, Anais.. São Paulo: Sae Brasil, 1995. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/a12ebd1f-b85f-4639-add4-bb2fbe61f716/PROD_001392_SYSNO_900455.pdf. Acesso em: 29 jun. 2024.
    • APA

      Canale, A. C., Fonseca, B. J., Adas, C. A., & Fernandes, D. L. G. (1995). Description of a computer system for the study of brake performance of heavy trucks. In . São Paulo: Sae Brasil. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/a12ebd1f-b85f-4639-add4-bb2fbe61f716/PROD_001392_SYSNO_900455.pdf
    • NLM

      Canale AC, Fonseca BJ, Adas CA, Fernandes DLG. Description of a computer system for the study of brake performance of heavy trucks [Internet]. 1995 ;[citado 2024 jun. 29 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/a12ebd1f-b85f-4639-add4-bb2fbe61f716/PROD_001392_SYSNO_900455.pdf
    • Vancouver

      Canale AC, Fonseca BJ, Adas CA, Fernandes DLG. Description of a computer system for the study of brake performance of heavy trucks [Internet]. 1995 ;[citado 2024 jun. 29 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/a12ebd1f-b85f-4639-add4-bb2fbe61f716/PROD_001392_SYSNO_900455.pdf
  • Fonte: Sae Technical Paper 942371. Nome do evento: Congresso e Exposição Internacionais de Tecnologia da Mobilidade. Unidade: EESC

    Assunto: DINÂMICA

    Versão PublicadaComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      COSTA NETO, A e JONES, R P e CHERRY, A. Modelling techniques and simulation of the canadian jeep iitis using multibody systems (mbs). 1994, Anais.. São Paulo: Sae Brasil, 1994. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/bba87d04-8edb-4f91-b019-d6ea222e766c/prod_002054_sysno_0885560.pdf. Acesso em: 29 jun. 2024.
    • APA

      Costa Neto, A., Jones, R. P., & Cherry, A. (1994). Modelling techniques and simulation of the canadian jeep iitis using multibody systems (mbs). In Sae Technical Paper 942371. São Paulo: Sae Brasil. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/bba87d04-8edb-4f91-b019-d6ea222e766c/prod_002054_sysno_0885560.pdf
    • NLM

      Costa Neto A, Jones RP, Cherry A. Modelling techniques and simulation of the canadian jeep iitis using multibody systems (mbs) [Internet]. Sae Technical Paper 942371. 1994 ;[citado 2024 jun. 29 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/bba87d04-8edb-4f91-b019-d6ea222e766c/prod_002054_sysno_0885560.pdf
    • Vancouver

      Costa Neto A, Jones RP, Cherry A. Modelling techniques and simulation of the canadian jeep iitis using multibody systems (mbs) [Internet]. Sae Technical Paper 942371. 1994 ;[citado 2024 jun. 29 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/bba87d04-8edb-4f91-b019-d6ea222e766c/prod_002054_sysno_0885560.pdf
  • Fonte: Sae Technical Paper 942420. Nome do evento: Congresso e Exposição Internacionais de Tecnologia da Mobilidade. Unidade: EESC

    Assunto: DINÂMICA

    PrivadoComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CATALANO, Fernando Martini e MAUNSELL, M G. Proposal for a low cost wind tunnel for small fuel scall road vehicle tests. 1994, Anais.. Sao Paulo: Sae Brasil, 1994. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/c889a4dc-62f4-47bb-ad03-213f6dcc13a7/PROD_001631_SYSNO_885558.pdf. Acesso em: 29 jun. 2024.
    • APA

      Catalano, F. M., & Maunsell, M. G. (1994). Proposal for a low cost wind tunnel for small fuel scall road vehicle tests. In Sae Technical Paper 942420. Sao Paulo: Sae Brasil. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/c889a4dc-62f4-47bb-ad03-213f6dcc13a7/PROD_001631_SYSNO_885558.pdf
    • NLM

      Catalano FM, Maunsell MG. Proposal for a low cost wind tunnel for small fuel scall road vehicle tests [Internet]. Sae Technical Paper 942420. 1994 ;[citado 2024 jun. 29 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/c889a4dc-62f4-47bb-ad03-213f6dcc13a7/PROD_001631_SYSNO_885558.pdf
    • Vancouver

      Catalano FM, Maunsell MG. Proposal for a low cost wind tunnel for small fuel scall road vehicle tests [Internet]. Sae Technical Paper 942420. 1994 ;[citado 2024 jun. 29 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/c889a4dc-62f4-47bb-ad03-213f6dcc13a7/PROD_001631_SYSNO_885558.pdf
  • Fonte: Sae Technical Paper Series 931697. Nome do evento: Congresso e Exposição Internacionais de Tecnologia da Mobilidade. Unidade: EESC

    Assunto: DINÂMICA

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      COSTA NETO, A e JONES, R P e CHERRY, A. Modeling and simulation of a five-point vehicle suspension using multibodt systems (mbs) techniques. 1993, Anais.. São Paulo: Sae Brasil, 1993. . Acesso em: 29 jun. 2024.
    • APA

      Costa Neto, A., Jones, R. P., & Cherry, A. (1993). Modeling and simulation of a five-point vehicle suspension using multibodt systems (mbs) techniques. In Sae Technical Paper Series 931697. São Paulo: Sae Brasil.
    • NLM

      Costa Neto A, Jones RP, Cherry A. Modeling and simulation of a five-point vehicle suspension using multibodt systems (mbs) techniques. Sae Technical Paper Series 931697. 1993 ;[citado 2024 jun. 29 ]
    • Vancouver

      Costa Neto A, Jones RP, Cherry A. Modeling and simulation of a five-point vehicle suspension using multibodt systems (mbs) techniques. Sae Technical Paper Series 931697. 1993 ;[citado 2024 jun. 29 ]
  • Fonte: Sae Technical Paper Series 931678. Nome do evento: Congresso e Exposição Internacionais de Tecnologia da Mobilidade. Unidade: EESC

    Assunto: MOTORES DE COMBUSTÃO INTERNA

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PASSARINI, L C e PINOTTI JUNIOR, M. Methods to determine the performance of electro-magnetic valves-equipped fuel injectors for internal combustion engines. 1993, Anais.. São Paulo: Sae Brasil, 1993. . Acesso em: 29 jun. 2024.
    • APA

      Passarini, L. C., & Pinotti Junior, M. (1993). Methods to determine the performance of electro-magnetic valves-equipped fuel injectors for internal combustion engines. In Sae Technical Paper Series 931678. São Paulo: Sae Brasil.
    • NLM

      Passarini LC, Pinotti Junior M. Methods to determine the performance of electro-magnetic valves-equipped fuel injectors for internal combustion engines. Sae Technical Paper Series 931678. 1993 ;[citado 2024 jun. 29 ]
    • Vancouver

      Passarini LC, Pinotti Junior M. Methods to determine the performance of electro-magnetic valves-equipped fuel injectors for internal combustion engines. Sae Technical Paper Series 931678. 1993 ;[citado 2024 jun. 29 ]

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