Airline delays, congestion internalization and non-price spillover effects of low cost carrier entry (2016)
- Autores:
- Autor USP: BETTINI, HUMBERTO FILIPE DE ANDRADE JANUÁRIO - EESC
- Unidade: EESC
- DOI: 10.1016/j.tra.2016.01.001
- Assuntos: ECONOMETRIA; CONGESTIONAMENTOS; AEROPORTOS
- Idioma: Inglês
- Imprenta:
- Local: Kidlington, United Kingdom
- Data de publicação: 2016
- Fonte:
- Título do periódico: Transportation Research. Part A
- ISSN: 0965-8564
- Volume/Número/Paginação/Ano: v. 85, p. 39-52, Mar. 2016
- Este periódico é de assinatura
- Este artigo é de acesso aberto
- URL de acesso aberto
- Cor do Acesso Aberto: green
-
ABNT
BENDINELLI, William Eduardo e BETTINI, Humberto Filipe de Andrade Januário e OLIVEIRA, Alessandro V. M. de. Airline delays, congestion internalization and non-price spillover effects of low cost carrier entry. Transportation Research. Part A, v. 85, p. 39-52, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.tra.2016.01.001. Acesso em: 28 mar. 2024. -
APA
Bendinelli, W. E., Bettini, H. F. de A. J., & Oliveira, A. V. M. de. (2016). Airline delays, congestion internalization and non-price spillover effects of low cost carrier entry. Transportation Research. Part A, 85, 39-52. doi:10.1016/j.tra.2016.01.001 -
NLM
Bendinelli WE, Bettini HF de AJ, Oliveira AVM de. Airline delays, congestion internalization and non-price spillover effects of low cost carrier entry [Internet]. Transportation Research. Part A. 2016 ; 85 39-52.[citado 2024 mar. 28 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.tra.2016.01.001 -
Vancouver
Bendinelli WE, Bettini HF de AJ, Oliveira AVM de. Airline delays, congestion internalization and non-price spillover effects of low cost carrier entry [Internet]. Transportation Research. Part A. 2016 ; 85 39-52.[citado 2024 mar. 28 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.tra.2016.01.001 - Estimating the impact of airport privatization on airline demand: a regression-based event study
- Os custos diretos de voos que chegam atrasados em aeroportos brasileiros
- The geographic concentrations of air traffic and economic development: a spatiotemporal analysis of their association and decoupling in Brazil
- Estimating strategic responses to the march of a low cost carrier to primary airports
- Two-sided platforms in airport privatization
Informações sobre o DOI: 10.1016/j.tra.2016.01.001 (Fonte: oaDOI API)
Como citar
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas