Return on investment in sports marketing initiatives: a study focusing on a Brazilian soccer team (2014)
- Autores:
- Autores USP: COSTA, ANDRÉ LUCIRTON - FEARP ; GIRALDI, JANAINA DE MOURA ENGRACIA - FEARP
- Unidade: FEARP
- DOI: 10.5430/ijba.v5n5p71
- Assuntos: MARKETING ESPORTIVO; INVESTIMENTOS; FUTEBOL
- Idioma: Inglês
- Imprenta:
- Fonte:
- Título do periódico: International Journal of Business Administration
- ISSN: 1923-4007
- Volume/Número/Paginação/Ano: v. 5, n. 5, p. 71-83, 2014
- Este periódico é de assinatura
- Este artigo é de acesso aberto
- URL de acesso aberto
- Cor do Acesso Aberto: bronze
-
ABNT
LOUZADA, Laura Mendes e COSTA, André Lucirton e GIRALDI, Janaina de Moura Engracia. Return on investment in sports marketing initiatives: a study focusing on a Brazilian soccer team. International Journal of Business Administration, v. 5, n. 5, p. 71-83, 2014Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.5430/ijba.v5n5p71. Acesso em: 26 abr. 2024. -
APA
Louzada, L. M., Costa, A. L., & Giraldi, J. de M. E. (2014). Return on investment in sports marketing initiatives: a study focusing on a Brazilian soccer team. International Journal of Business Administration, 5( 5), 71-83. doi:10.5430/ijba.v5n5p71 -
NLM
Louzada LM, Costa AL, Giraldi J de ME. Return on investment in sports marketing initiatives: a study focusing on a Brazilian soccer team [Internet]. International Journal of Business Administration. 2014 ; 5( 5): 71-83.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.5430/ijba.v5n5p71 -
Vancouver
Louzada LM, Costa AL, Giraldi J de ME. Return on investment in sports marketing initiatives: a study focusing on a Brazilian soccer team [Internet]. International Journal of Business Administration. 2014 ; 5( 5): 71-83.[citado 2024 abr. 26 ] Available from: https://doi.org/10.5430/ijba.v5n5p71 - A Brazilian study on the importance of unstrumental and terminal personal values
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Informações sobre o DOI: 10.5430/ijba.v5n5p71 (Fonte: oaDOI API)
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