The country of origin effect on Brazilian beef trade in Europe: the moderating role of gender, age, and product involvement (2015)
- Autores:
- Autor USP: GIRALDI, JANAINA DE MOURA ENGRACIA - FEARP
- Unidade: FEARP
- DOI: 10.1080/10454446.2012.727777
- Assuntos: BOVINOS; CARNES E DERIVADOS; EXPORTAÇÃO; ATITUDES ESTEREOTIPADAS; CONSUMO DE ALIMENTOS
- Idioma: Inglês
- Imprenta:
- Local: Philadelphia
- Data de publicação: 2015
- Fonte:
- Título do periódico: Journal of Food Products Marketing
- ISSN: 1045-4446
- Volume/Número/Paginação/Ano: v. 21, p. 123-140, 2015
- Este periódico é de assinatura
- Este artigo NÃO é de acesso aberto
- Cor do Acesso Aberto: closed
-
ABNT
GUINA, Fernanda de Tavares Canto e GIRALDI, Janaina de Moura Engracia. The country of origin effect on Brazilian beef trade in Europe: the moderating role of gender, age, and product involvement. Journal of Food Products Marketing, v. 21, p. 123-140, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/10454446.2012.727777. Acesso em: 04 maio 2024. -
APA
Guina, F. de T. C., & Giraldi, J. de M. E. (2015). The country of origin effect on Brazilian beef trade in Europe: the moderating role of gender, age, and product involvement. Journal of Food Products Marketing, 21, 123-140. doi:10.1080/10454446.2012.727777 -
NLM
Guina F de TC, Giraldi J de ME. The country of origin effect on Brazilian beef trade in Europe: the moderating role of gender, age, and product involvement [Internet]. Journal of Food Products Marketing. 2015 ; 21 123-140.[citado 2024 maio 04 ] Available from: https://doi.org/10.1080/10454446.2012.727777 -
Vancouver
Guina F de TC, Giraldi J de ME. The country of origin effect on Brazilian beef trade in Europe: the moderating role of gender, age, and product involvement [Internet]. Journal of Food Products Marketing. 2015 ; 21 123-140.[citado 2024 maio 04 ] Available from: https://doi.org/10.1080/10454446.2012.727777 - Country brand personality of Brazil: a hindsight of Aaker’s theory
- China’s reputation in the USA: strategies for consumers
- ‘If I huff and I puff’. Foundations for building Brazil’s image: evidence from an international systematic review
- Competitividade no turismo: uma comparação entre Brasil e Suíça
- Sector brand development in Brazil: prospects and challenges
- Uma análise das escalas de mensuração do construto "imagem de país"
- Country brand equity: the role of image and reputation
- A influência dos valores pessoais dos consumidores no efeito país de origem: um estudo com eletrodomésticos chineses
- A influência da sustentabilidade do país nas conações relacionadas ao Brasil: o papel moderador do consumo sustentável, gênero e familiaridade com o país
- Implementando a comunicação integrada de marketing (CIM)
Informações sobre o DOI: 10.1080/10454446.2012.727777 (Fonte: oaDOI API)
Como citar
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas