Mapping and quantification of the beef chain in Brazil (2014)
- Autores:
- Autor USP: NEVES, MARCOS FAVA - FEARP
- Unidade: FEARP
- Assuntos: CADEIA DE SUPRIMENTOS; BOVINOCULTURA DE CORTE; TOMADA DE DECISÃO (ADMINISTRAÇÃO EXECUTIVA)
- Idioma: Inglês
- Imprenta:
- Local: Washington
- Data de publicação: 2014
- Fonte:
- Título do periódico: International Food and Agribusiness Management Review
- ISSN: 1096-7508
- Volume/Número/Paginação/Ano: v. 17, n. 2, p. 125-138, 2014
-
ABNT
NEVES, Marcos Fava et al. Mapping and quantification of the beef chain in Brazil. International Food and Agribusiness Management Review, v. 17, n. 2, p. 125-138, 2014Tradução . . Disponível em: http://www.ifama.org/resources/Documents/Volume%2017%20Issue%202/V17Issue2NevesTrombin.pdf. Acesso em: 24 abr. 2024. -
APA
Neves, M. F., Trombin, V. G., Gerbasi, T., & Kalaki, R. B. (2014). Mapping and quantification of the beef chain in Brazil. International Food and Agribusiness Management Review, 17( 2), 125-138. Recuperado de http://www.ifama.org/resources/Documents/Volume%2017%20Issue%202/V17Issue2NevesTrombin.pdf -
NLM
Neves MF, Trombin VG, Gerbasi T, Kalaki RB. Mapping and quantification of the beef chain in Brazil [Internet]. International Food and Agribusiness Management Review. 2014 ; 17( 2): 125-138.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: http://www.ifama.org/resources/Documents/Volume%2017%20Issue%202/V17Issue2NevesTrombin.pdf -
Vancouver
Neves MF, Trombin VG, Gerbasi T, Kalaki RB. Mapping and quantification of the beef chain in Brazil [Internet]. International Food and Agribusiness Management Review. 2014 ; 17( 2): 125-138.[citado 2024 abr. 24 ] Available from: http://www.ifama.org/resources/Documents/Volume%2017%20Issue%202/V17Issue2NevesTrombin.pdf - Especializacao e o melhor caminho. [Depoimento]
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