Creative industry internationalisation: the impact of regulative, normative and cognitive institutions in developed and developing economies (2015)
- Autores:
- Autor USP: BORINI, FELIPE MENDES - FEA
- Unidade: FEA
- DOI: 10.1504/jgba.2015.074031
- Assuntos: INTERNACIONALIZAÇÃO DE EMPRESAS; PAÍSES EM DESENVOLVIMENTO; INDÚSTRIAS; EXPORTAÇÃO
- Idioma: Inglês
- Imprenta:
- Local: Cincinatti
- Data de publicação: 2015
- Fonte:
- Título do periódico: J. Global Business Advancement
- ISSN: 1746-9678
- Volume/Número/Paginação/Ano: v. 8, n. 4, p. 451-468, 2015
- Este periódico é de assinatura
- Este artigo NÃO é de acesso aberto
- Cor do Acesso Aberto: closed
-
ABNT
BIANCHI, Caio Giusti e BORINI, Felipe Mendes e OGASAVARA, Mário Henrique. Creative industry internationalisation: the impact of regulative, normative and cognitive institutions in developed and developing economies. J. Global Business Advancement, v. 8, n. 4, p. 451-468, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1504/jgba.2015.074031. Acesso em: 19 set. 2024. -
APA
Bianchi, C. G., Borini, F. M., & Ogasavara, M. H. (2015). Creative industry internationalisation: the impact of regulative, normative and cognitive institutions in developed and developing economies. J. Global Business Advancement, 8( 4), 451-468. doi:10.1504/jgba.2015.074031 -
NLM
Bianchi CG, Borini FM, Ogasavara MH. Creative industry internationalisation: the impact of regulative, normative and cognitive institutions in developed and developing economies [Internet]. J. Global Business Advancement. 2015 ; 8( 4): 451-468.[citado 2024 set. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1504/jgba.2015.074031 -
Vancouver
Bianchi CG, Borini FM, Ogasavara MH. Creative industry internationalisation: the impact of regulative, normative and cognitive institutions in developed and developing economies [Internet]. J. Global Business Advancement. 2015 ; 8( 4): 451-468.[citado 2024 set. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1504/jgba.2015.074031 - Internationalization of brazilian franchise chains: a comparative Study
- Pensamento estratégico e trade-offs na indústria informativa
- O modelo CAGE como preditor do modo de entrada de empresas brasileiras no exterior
- Subsidiary initiatives and subsidiary autonomy: evidence from New Zealand and Brazil
- Exploring the antecedents of frugal innovation and operational performance: the role of organizational learning capability and entrepreneurial orientation
- The roles of external embeddedness and institutional distance in the subsidiary product/process innovation and R&D capacity
- Inovação em organizações de economias emergentes
- Institutional environment and internationalization of franchise chains: a regional and global analysis
- O impacto do marketing internacional em subsidiárias de multinacionais estrangeiras em mercados emergentes: uma tipologia multidimensional
- Reverse transfers of innovation and national development: evidence from Brazilian subsidiaries
Informações sobre o DOI: 10.1504/jgba.2015.074031 (Fonte: oaDOI API)
Como citar
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas