Ontology-based feature modeling: an empirical study in changing scenarios (2015)
- Authors:
- Autor USP: ISOTANI, SEIJI - ICMC
- Unidade: ICMC
- DOI: 10.1016/j.eswa.2015.02.020
- Subjects: FERRAMENTAS (SISTEMAS COMPUTACIONAIS); ONTOLOGIA; WEB SEMÂNTICA
- Language: Inglês
- Imprenta:
- Source:
- Título do periódico: Expert Systems with Applications
- ISSN: 0957-4174
- Volume/Número/Paginação/Ano: v. 42, n. 11, p. 4950-4964, jul. 2015
- Este periódico é de assinatura
- Este artigo NÃO é de acesso aberto
- Cor do Acesso Aberto: closed
-
ABNT
DERMEVAL, Diego et al. Ontology-based feature modeling: an empirical study in changing scenarios. Expert Systems with Applications, v. 42, n. 11, p. 4950-4964, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.eswa.2015.02.020. Acesso em: 19 abr. 2024. -
APA
Dermeval, D., Tenório, T., Bittencourt, I. I., Silva, A., Isotani, S., & Ribeiro, M. (2015). Ontology-based feature modeling: an empirical study in changing scenarios. Expert Systems with Applications, 42( 11), 4950-4964. doi:10.1016/j.eswa.2015.02.020 -
NLM
Dermeval D, Tenório T, Bittencourt II, Silva A, Isotani S, Ribeiro M. Ontology-based feature modeling: an empirical study in changing scenarios [Internet]. Expert Systems with Applications. 2015 ; 42( 11): 4950-4964.[citado 2024 abr. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.eswa.2015.02.020 -
Vancouver
Dermeval D, Tenório T, Bittencourt II, Silva A, Isotani S, Ribeiro M. Ontology-based feature modeling: an empirical study in changing scenarios [Internet]. Expert Systems with Applications. 2015 ; 42( 11): 4950-4964.[citado 2024 abr. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.eswa.2015.02.020 - Discouraging gaming the system through interventions of an animated pedagogical agent
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Informações sobre o DOI: 10.1016/j.eswa.2015.02.020 (Fonte: oaDOI API)
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