The application of ecological footprint analysis to distance learning university contexts: a case study of the College of Education, University of South Africa (2015)
- Authors:
- Autor USP: LEME, PATRÍCIA CRISTINA SILVA - EESC
- Unidade: EESC
- DOI: 10.1007/978-3-319-10690-8_11
- Subjects: IMPACTOS AMBIENTAIS; UNIVERSIDADE; EDUCAÇÃO A DISTÂNCIA
- Language: Inglês
- Imprenta:
- Source:
- Título do periódico: Integrative Approaches to Sustainable Development at University Level
- Este periódico é de assinatura
- Este artigo NÃO é de acesso aberto
- Cor do Acesso Aberto: closed
-
ABNT
BRANDÃO, Maicom Sergio et al. The application of ecological footprint analysis to distance learning university contexts: a case study of the College of Education, University of South Africa. Integrative Approaches to Sustainable Development at University Level. Tradução . S.l.: Springer, 2015. . Disponível em: https://doi.org/10.1007/978-3-319-10690-8_11. Acesso em: 23 abr. 2024. -
APA
Brandão, M. S., Leme, P. C. S., Loubser, C., Dreyer, J., Shava, S., & Delitti, W. B. C. (2015). The application of ecological footprint analysis to distance learning university contexts: a case study of the College of Education, University of South Africa. In Integrative Approaches to Sustainable Development at University Level. S.l.: Springer. doi:10.1007/978-3-319-10690-8_11 -
NLM
Brandão MS, Leme PCS, Loubser C, Dreyer J, Shava S, Delitti WBC. The application of ecological footprint analysis to distance learning university contexts: a case study of the College of Education, University of South Africa [Internet]. In: Integrative Approaches to Sustainable Development at University Level. S.l.: Springer; 2015. [citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1007/978-3-319-10690-8_11 -
Vancouver
Brandão MS, Leme PCS, Loubser C, Dreyer J, Shava S, Delitti WBC. The application of ecological footprint analysis to distance learning university contexts: a case study of the College of Education, University of South Africa [Internet]. In: Integrative Approaches to Sustainable Development at University Level. S.l.: Springer; 2015. [citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1007/978-3-319-10690-8_11 - Sustentabilidade em eventos acadêmicos: guia prático para instituições de educação superior
- Students' views of environmental issues: the experience of a Federal Brazilian University
- Utilização dos diagnósticos de resíduos alimentares como ferramenta educativa no restaurante universitário da USP de São Carlos
- Guia prático para minimização e gerenciamento de resíduos: USP São Carlos
- Aplicabilidade da pegada ecológica em contextos universitários
- Indicators of sustainability for the School of Engineering of São Carlos
- Practices of environmentally responsible reverse logistics systems in brazilian companies
- Atividades de educação ambiental: como minimizar e lidar com o resíduo
- Projeto educativo para a minimização de resíduos sólidos para os restaurantes universitários dos campi de São Carlos da Universidade de São Paulo
- Projeto educativo para a minimização de resíduos sólidos para os restaurantes universitários dos campi de São Carlos da Universidade de São Paulo
Informações sobre o DOI: 10.1007/978-3-319-10690-8_11 (Fonte: oaDOI API)
How to cite
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas