Value creation and value appropriation in networks: an empirical analysis of the role of geographical indication in the wine industry in Vale dos Vinhedos, RS, Brazil (2014)
- Autores:
- Autor USP: SAES, MARIA SYLVIA MACCHIONE - FEA
- Unidade: FEA
- Assuntos: VALOR (ADMINISTRAÇÃO); REDES COMPLEXAS; COLETIVISMO; VINHO
- Idioma: Português
- Imprenta:
- Fonte:
- Título do periódico: Organizações Rurais & Agroindustriais
- ISSN: 2238-6890
- Volume/Número/Paginação/Ano: v. 16, n. 3, p. 343-362, 2014
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ABNT
SCHMIDT, Carla Maria e SAES, Maria Sylvia Macchione e MONTEIRO, Guilherme Fowler de Ávila. Value creation and value appropriation in networks: an empirical analysis of the role of geographical indication in the wine industry in Vale dos Vinhedos, RS, Brazil. Organizações Rurais & Agroindustriais, v. 16, n. 3, p. 343-362, 2014Tradução . . Disponível em: http://revista.dae.ufla.br/index.php/ora/article/view/851/452. Acesso em: 12 maio 2024. -
APA
Schmidt, C. M., Saes, M. S. M., & Monteiro, G. F. de Á. (2014). Value creation and value appropriation in networks: an empirical analysis of the role of geographical indication in the wine industry in Vale dos Vinhedos, RS, Brazil. Organizações Rurais & Agroindustriais, 16( 3), 343-362. Recuperado de http://revista.dae.ufla.br/index.php/ora/article/view/851/452 -
NLM
Schmidt CM, Saes MSM, Monteiro GF de Á. Value creation and value appropriation in networks: an empirical analysis of the role of geographical indication in the wine industry in Vale dos Vinhedos, RS, Brazil [Internet]. Organizações Rurais & Agroindustriais. 2014 ; 16( 3): 343-362.[citado 2024 maio 12 ] Available from: http://revista.dae.ufla.br/index.php/ora/article/view/851/452 -
Vancouver
Schmidt CM, Saes MSM, Monteiro GF de Á. Value creation and value appropriation in networks: an empirical analysis of the role of geographical indication in the wine industry in Vale dos Vinhedos, RS, Brazil [Internet]. Organizações Rurais & Agroindustriais. 2014 ; 16( 3): 343-362.[citado 2024 maio 12 ] Available from: http://revista.dae.ufla.br/index.php/ora/article/view/851/452 - Estratégia de diferenciação no mercado brasileiro de café
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