Innovation process in the automobile MNCs: implications for the role of the international subsidiaries (2014)
- Authors:
- Autor USP: VASCONCELLOS, EDUARDO PINHEIRO GONDIM DE - FEA
- Unidade: FEA
- DOI: 10.1504/ijatm.2014.058367
- Subjects: INOVAÇÕES TECNOLÓGICAS; EMPRESAS MULTINACIONAIS
- Language: Inglês
- Imprenta:
- Source:
- Título do periódico: International Journal of Automotive Technology and Management
- ISSN: 1470-9511
- Volume/Número/Paginação/Ano: v. 14, n. 1, p. 82-98, 2014
- Este periódico é de assinatura
- Este artigo NÃO é de acesso aberto
- Cor do Acesso Aberto: closed
-
ABNT
BAGLIERI, Enzo et al. Innovation process in the automobile MNCs: implications for the role of the international subsidiaries. International Journal of Automotive Technology and Management, v. 14, n. 1, p. 82-98, 2014Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1504/ijatm.2014.058367. Acesso em: 29 mar. 2024. -
APA
Baglieri, E., Bruno, M. A. C., Vasconcellos, E. P. G. de, & Grando, A. (2014). Innovation process in the automobile MNCs: implications for the role of the international subsidiaries. International Journal of Automotive Technology and Management, 14( 1), 82-98. doi:10.1504/ijatm.2014.058367 -
NLM
Baglieri E, Bruno MAC, Vasconcellos EPG de, Grando A. Innovation process in the automobile MNCs: implications for the role of the international subsidiaries [Internet]. International Journal of Automotive Technology and Management. 2014 ; 14( 1): 82-98.[citado 2024 mar. 29 ] Available from: https://doi.org/10.1504/ijatm.2014.058367 -
Vancouver
Baglieri E, Bruno MAC, Vasconcellos EPG de, Grando A. Innovation process in the automobile MNCs: implications for the role of the international subsidiaries [Internet]. International Journal of Automotive Technology and Management. 2014 ; 14( 1): 82-98.[citado 2024 mar. 29 ] Available from: https://doi.org/10.1504/ijatm.2014.058367 - Innovación en servicios. Estructura conceptual y aplicación a dos casos de éxito: accenture y e-fotos
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Informações sobre o DOI: 10.1504/ijatm.2014.058367 (Fonte: oaDOI API)
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