A Brazilian study on the importance of unstrumental and terminal personal values (2012)
- Authors:
- USP affiliated authors: GIRALDI, JANAINA DE MOURA ENGRACIA - FEARP ; COSTA, ANDRÉ LUCIRTON - FEARP
- Unidade: FEARP
- DOI: 10.5897/AJBM11.1157
- Assunto: VALORES PESSOAIS
- Language: Inglês
- Imprenta:
- Source:
- Título do periódico: African Journal of Business Management
- ISSN: 1993-8233
- Volume/Número/Paginação/Ano: v. 6, n. 12, p. 4622-4634, 2012
- Este periódico é de assinatura
- Este artigo NÃO é de acesso aberto
- Cor do Acesso Aberto: closed
-
ABNT
GERVAZIO, Francine Veloni e GIRALDI, Janaina de Moura Engracia e COSTA, André Lucirton. A Brazilian study on the importance of unstrumental and terminal personal values. African Journal of Business Management, v. 6, n. 12, p. 4622-4634, 2012Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.5897/AJBM11.1157. Acesso em: 19 abr. 2024. -
APA
Gervazio, F. V., Giraldi, J. de M. E., & Costa, A. L. (2012). A Brazilian study on the importance of unstrumental and terminal personal values. African Journal of Business Management, 6( 12), 4622-4634. doi:10.5897/AJBM11.1157 -
NLM
Gervazio FV, Giraldi J de ME, Costa AL. A Brazilian study on the importance of unstrumental and terminal personal values [Internet]. African Journal of Business Management. 2012 ; 6( 12): 4622-4634.[citado 2024 abr. 19 ] Available from: https://doi.org/10.5897/AJBM11.1157 -
Vancouver
Gervazio FV, Giraldi J de ME, Costa AL. A Brazilian study on the importance of unstrumental and terminal personal values [Internet]. African Journal of Business Management. 2012 ; 6( 12): 4622-4634.[citado 2024 abr. 19 ] Available from: https://doi.org/10.5897/AJBM11.1157 - Return on investment in sports marketing initiatives: a study focusing on a Brazilian soccer team
- Brazil's image abroad: how can the public and private sector partnership improve marketing strategies?
- Dimensões de valores pessoais instrumentais e terminais: um estudo comparativo entre Brasil e Tailândia
- Brazil’s image and Brazilian personality: a systematic review from the viewpoint of cordiality
- Supply policies of companies in Brazil
- Sistemas de compras privadas e públicas no Brasil. (Em CD-ROM)
- O desafio de administrar. [Entrevista a Chico Ferreira]
- Entidades financiadoras de ONGs e suas formas de financiamento
- Um modelo para avaliação de sistemas de informação do SUS de abrangência nacional: o processo de seleção e estruturação de indicadores
- Country brand personality of Brazil: a hindsight of Aaker’s theory
Informações sobre o DOI: 10.5897/AJBM11.1157 (Fonte: oaDOI API)
How to cite
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas