Evaluating a bayesian student model of decimal misconceptions (2011)
- Authors:
- Autor USP: ISOTANI, SEIJI - ICMC
- Unidade: ICMC
- Subjects: FERRAMENTAS (SISTEMAS COMPUTACIONAIS); ONTOLOGIA; WEB SEMÂNTICA
- Language: Inglês
- Imprenta:
- Publisher: Eindhoven University of Technology
- Publisher place: Eindhoven
- Date published: 2011
- ISBN: 9789038625379
- Source:
- Título do periódico: Proceedings
- Conference titles: International Conference on Educational Data Mining
-
ABNT
GOGUADZE, George et al. Evaluating a bayesian student model of decimal misconceptions. 2011, Anais.. Eindhoven: Eindhoven University of Technology, 2011. . Acesso em: 18 abr. 2024. -
APA
Goguadze, G., Sosnovsky, S., Isotani, S., & Mclaren, B. M. (2011). Evaluating a bayesian student model of decimal misconceptions. In Proceedings. Eindhoven: Eindhoven University of Technology. -
NLM
Goguadze G, Sosnovsky S, Isotani S, Mclaren BM. Evaluating a bayesian student model of decimal misconceptions. Proceedings. 2011 ;[citado 2024 abr. 18 ] -
Vancouver
Goguadze G, Sosnovsky S, Isotani S, Mclaren BM. Evaluating a bayesian student model of decimal misconceptions. Proceedings. 2011 ;[citado 2024 abr. 18 ] - Discouraging gaming the system through interventions of an animated pedagogical agent
- Metodologia de desenvolvimento de jogos sérios: especificação de ferramentas de apoio open source
- One man's trash is another man's treasure: um mapeamento sistemático sobre as características individuais na gamificação de ambientes virtuais de aprendizagem
- Primeiro herói: plataforma de game-based learning e sistema de recomendação de atividades integradoras para engajamento dos pais na educação dos filhos
- GAMIFY-SN: a meta-model for planning and deploying gamification concepts within social networks - a case study
- Towards a link between instructional approaches and gamification: a case study in a programming course
- Abordagem de avaliação da qualidade de sistemas educacionais baseados em web semântica
- Does peer assessment in on-line learning environments work?: A systematic review of the literature
- Ontology-based feature modeling: an empirical study in changing scenarios
- The dark side of gamification: an overview of negative effects of gamification in education
How to cite
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas