Model for academic software development including design rationale elements (2005)
- Autores:
- Autor USP: FORTES, RENATA PONTIN DE MATTOS - ICMC
- Unidade: ICMC
- Assunto: ENGENHARIA DE SOFTWARE
- Idioma: Inglês
- Fonte:
- Título do periódico: Proceedings
- Nome do evento: IFIP Academy on the State of Software Theory and Practice
-
ABNT
PAIVA, Débora Maria Barroso e FORTES, Renata Pontin de Mattos. Model for academic software development including design rationale elements. 2005, Anais.. [S.l.]: Instituto de Ciências Matemáticas e de Computação, Universidade de São Paulo, 2005. . Acesso em: 18 set. 2024. -
APA
Paiva, D. M. B., & Fortes, R. P. de M. (2005). Model for academic software development including design rationale elements. In Proceedings. Instituto de Ciências Matemáticas e de Computação, Universidade de São Paulo. -
NLM
Paiva DMB, Fortes RP de M. Model for academic software development including design rationale elements. Proceedings. 2005 ;[citado 2024 set. 18 ] -
Vancouver
Paiva DMB, Fortes RP de M. Model for academic software development including design rationale elements. Proceedings. 2005 ;[citado 2024 set. 18 ] - Supporting multiple persistence models for PaaS applications using MDE: issues on cloud portability
- Using model-driven development to support portable PaaS applications
- What is hidden in a heuristic evaluation: tactics from the experts
- Keyboard navigation mechanisms in widgets: an investigation on ARIA's implementations
- An analysis of application usage for notes and reminders by older persons‐ElderNote case study
- Drop-down menu widget identification using HTML structure changes classification
- AWMo: accessible web modeler
- Tests with blind programmers using AWMo: an accessible web modeling tool
- Estudo de caso sobre a interação de idosos com menus web em dispositivos móveis
- Um simulador visual de leitor de telas para auxílio à interpretação de questões de acessibilidade por avaliadores videntes
Como citar
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas