Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutions (2006)
- Authors:
- USP affiliated authors: IKEDA, ANA AKEMI - FEA ; CAMPOMAR, MARCOS CORTEZ - FEA
- Unidade: FEA
- DOI: 10.1108/13522750610671707
- Subjects: MARKETING (PESQUISA); MARKETING (TEORIA); PESQUISA
- Language: Inglês
- Imprenta:
- Publisher place: Bradford, England
- Date published: 2006
- Source:
- Título do periódico: Qualitative Market Research : an International Journal
- Volume/Número/Paginação/Ano: v. 9, n. 3, 2006
- Este periódico é de assinatura
- Este artigo NÃO é de acesso aberto
- Cor do Acesso Aberto: closed
-
ABNT
VELUDO DE OLIVEIRA, Tânia Modesto e IKEDA, Ana Akemi e CAMPOMAR, Marcos Cortez. Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutions. Qualitative Market Research : an International Journal, v. 9, n. 3, 2006Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1108/13522750610671707. Acesso em: 19 set. 2024. -
APA
Veludo de Oliveira, T. M., Ikeda, A. A., & Campomar, M. C. (2006). Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutions. Qualitative Market Research : an International Journal, 9( 3). doi:10.1108/13522750610671707 -
NLM
Veludo de Oliveira TM, Ikeda AA, Campomar MC. Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutions [Internet]. Qualitative Market Research : an International Journal. 2006 ; 9( 3):[citado 2024 set. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1108/13522750610671707 -
Vancouver
Veludo de Oliveira TM, Ikeda AA, Campomar MC. Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutions [Internet]. Qualitative Market Research : an International Journal. 2006 ; 9( 3):[citado 2024 set. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1108/13522750610671707 - Marketing expenses budget: proposition of a model for small companies
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Informações sobre o DOI: 10.1108/13522750610671707 (Fonte: oaDOI API)
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