Job characteristics and stressors faced by call center operators of an international bank, located in Rio de Janeiro, Brazil (2005)
- Autores:
- Autores USP: FISCHER, FRIDA MARINA - FSP ; ROCHA, LYS ESTHER - FM
- Unidades: FSP; FM
- Assunto: TRABALHO EM TURNOS
- Idioma: Inglês
- Imprenta:
- Local: Pittsburgh
- Data de publicação: 2005
- Fonte:
- Título do periódico: Shiftwork International Newsletter
- ISSN: 0265-5357
- Volume/Número/Paginação/Ano: v. 22, n. 2, p. 148, sept. 2005
- Nome do evento: International Symposium on Shiftwork and Working Time
-
ABNT
FISCHER, Frida Marina e RAAB GLINA, D. M. Job characteristics and stressors faced by call center operators of an international bank, located in Rio de Janeiro, Brazil. Shiftwork International Newsletter. Pittsburgh: Faculdade de Saúde Pública, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 23 abr. 2024. , 2005 -
APA
Fischer, F. M., & Raab Glina, D. M. (2005). Job characteristics and stressors faced by call center operators of an international bank, located in Rio de Janeiro, Brazil. Shiftwork International Newsletter. Pittsburgh: Faculdade de Saúde Pública, Universidade de São Paulo. -
NLM
Fischer FM, Raab Glina DM. Job characteristics and stressors faced by call center operators of an international bank, located in Rio de Janeiro, Brazil. Shiftwork International Newsletter. 2005 ; 22( 2): 148.[citado 2024 abr. 23 ] -
Vancouver
Fischer FM, Raab Glina DM. Job characteristics and stressors faced by call center operators of an international bank, located in Rio de Janeiro, Brazil. Shiftwork International Newsletter. 2005 ; 22( 2): 148.[citado 2024 abr. 23 ] - Situação de trabalho em centrais de atendimento telefônico de empresas de transporte aéreo e de saúde em São Paulo
- New technologies and health: preventionof stress at work among systems analysis in São paulo, Brazil
- Risk factors for musculoskeletal disorders in the call centre a bank, in São Paulo, Brazil
- Prevalência de sobrepeso, obesidade e obesidade abdominal em operadores de duas centrais de atendimento telefônico de São Paulo
- Musculoskeletal disorders among bank workers: challenges concerning the return to work
- Risk factors for musculoskeletal symptoms among call center operators of a bank in São Paulo, Brazil
- Saúde mental e trabalho: uma reflexão sobre o nexo com o trabalho e o diagnóstico, com base na prática
- Comparação do código de ética médica do Brasil e de 11 países
- Distúrbios Osteomusculares Relacionados ao Trabalho do ombro entre operadores de central de atendimento telefônico de empresa de transporte aéreo no Brasil
- Tenossinovite como doenca do trabalho no brasil: a atuacao dos trabalhadores
Como citar
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas