Teaching gross anatomy in university of São Paulo (2004)
- Autor:
- Autor USP: WATANABE, II SEI - ICB
- Unidade: ICB
- Assunto: ANATOMIA
- Language: Inglês
- Imprenta:
- Source:
- Título do periódico: Anatomical Science International
- ISSN: 1447-6959
- Volume/Número/Paginação/Ano: v. 79, p. 165, Suppl., august 2004
- Conference titles: International Congress of the IFAA : International Federation of Associations of Anatomists
-
ABNT
WATANABE, Ii-Sei. Teaching gross anatomy in university of São Paulo. Anatomical Science International. Carlton: Instituto de Ciências Biomédicas, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 18 set. 2024. , 2004 -
APA
Watanabe, I. -S. (2004). Teaching gross anatomy in university of São Paulo. Anatomical Science International. Carlton: Instituto de Ciências Biomédicas, Universidade de São Paulo. -
NLM
Watanabe I-S. Teaching gross anatomy in university of São Paulo. Anatomical Science International. 2004 ; 79 165.[citado 2024 set. 18 ] -
Vancouver
Watanabe I-S. Teaching gross anatomy in university of São Paulo. Anatomical Science International. 2004 ; 79 165.[citado 2024 set. 18 ] - Submandibular gland of rats: study employing immunohistochemistry, scanning and transmission electron microscopy methods
- Analysis of the therapeutic ultrasound effect in muscular chronic injury
- Analysis of the effect of the therapeutic ultrasound in inflamation of the tissue muscle
- Ultraestrutura do epitélio da língua de cutia.
- Efeitos dos laseres de CO, contínuo e superpulsado em esmalte de dentes decíduos
- Light and scanning electron microscopic study of the vallate papillae of the opossum (Didelphis albiventris)
- Morfologia das glândulas submandibulares de ratos: estudo ao microscopio eletrônico de varredura
- Er:YAG laser effects on deciduous teeth enamel: a SEM study
- Angioarquitetura tridimensional das papilas conjuntivas da mucosa palatina de ratos
- Light and scanning electron microscopy of the tongue mucosa of the gamba (Marsupial, Didelphis)
How to cite
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas