The effect of market orientation on business performance: explanations for the lack of statistical influence observed in a Brazilian context (1999)
- Autores:
- Autores USP: URDAN, FLAVIO TORRES - FEA ; CAMPOMAR, MARCOS CORTEZ - FEA
- Unidade: FEA
- Assuntos: MARKETING; MUDANÇA ORGANIZACIONAL
- Idioma: Português
- Imprenta:
- Fonte:
- Título do periódico: Nuevas fronteras en el tercer milenio
- Nome do evento: Asamblea Anual do Consejo Latinoamericano de Escuelas de Administración
-
ABNT
URDAN, Flávio Torres e CAMPOMAR, Marcos Cortez. The effect of market orientation on business performance: explanations for the lack of statistical influence observed in a Brazilian context. 1999, Anais.. San Juan: CLADEA, 1999. . Acesso em: 24 abr. 2024. -
APA
Urdan, F. T., & Campomar, M. C. (1999). The effect of market orientation on business performance: explanations for the lack of statistical influence observed in a Brazilian context. In Nuevas fronteras en el tercer milenio. San Juan: CLADEA. -
NLM
Urdan FT, Campomar MC. The effect of market orientation on business performance: explanations for the lack of statistical influence observed in a Brazilian context. Nuevas fronteras en el tercer milenio. 1999 ;[citado 2024 abr. 24 ] -
Vancouver
Urdan FT, Campomar MC. The effect of market orientation on business performance: explanations for the lack of statistical influence observed in a Brazilian context. Nuevas fronteras en el tercer milenio. 1999 ;[citado 2024 abr. 24 ] - The effect of market orientation business sales performance: a longitudinal study in a Brazilian context
- Primeira e segunda marca: quem vence essa batalha?
- Gestão do composto de marketing
- Análise comparativa dos modelos de gestão de marcas propostos por keller, Aaaker e Davis
- The effect of brand name and taste on consumers'buying intentions: an experimental analysis
- O impacto da marca sobre as preferências do consumidor: um experimento com cervejas
- Sorriso amarelo
- Planejamento de marketing e desempenho financeiro em concessionárias de automóvies: um exame de 14 empresas brasileiras da montadora Volkswagen
- Estilos gerenciais e agrupamento de cultura nacional: Brasileiros versus Europeus Latinos e Anglo-Saxões
- A segmentação de mercado como alternativa competitiva na indústria calçadista
Como citar
A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas