Assuntos: HIPOMINERALIZAÇÃO DENTINÁRIA, DIAGNÓSTICO DIFERENCIAL, ESMALTE DENTÁRIO
ABNT
CARACHO, Rafaela Aparecida. Simulation and gamification as educational tools for the diagnosis of molar-incisor hypomineralization. 2025. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, Bauru, 2025. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/25/25145/tde-05092025-154209/. Acesso em: 27 nov. 2025.APA
Caracho, R. A. (2025). Simulation and gamification as educational tools for the diagnosis of molar-incisor hypomineralization (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, Bauru. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/25/25145/tde-05092025-154209/NLM
Caracho RA. Simulation and gamification as educational tools for the diagnosis of molar-incisor hypomineralization [Internet]. 2025 ;[citado 2025 nov. 27 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/25/25145/tde-05092025-154209/Vancouver
Caracho RA. Simulation and gamification as educational tools for the diagnosis of molar-incisor hypomineralization [Internet]. 2025 ;[citado 2025 nov. 27 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/25/25145/tde-05092025-154209/
