Customer-centricity: understanding and applications in companies in Brazil (2024)
Fonte: Anais. Nome do evento: Seminários em Administração - SEMEAD. Unidade: FEA
Assuntos: ESTRATÉGIA ORGANIZACIONAL, MARKETING DE RELACIONAMENTO
ABNT
RAPOSO, Larissa Luz e CORDEIRO, Rafaela Almeida. Customer-centricity: understanding and applications in companies in Brazil. 2024, Anais.. São Paulo: EAD/FEA/USP, 2024. Disponível em: https://login.semead.com.br/27semead/anais/download.php?cod_trabalho=517. Acesso em: 27 nov. 2025.APA
Raposo, L. L., & Cordeiro, R. A. (2024). Customer-centricity: understanding and applications in companies in Brazil. In Anais. São Paulo: EAD/FEA/USP. Recuperado de https://login.semead.com.br/27semead/anais/download.php?cod_trabalho=517NLM
Raposo LL, Cordeiro RA. Customer-centricity: understanding and applications in companies in Brazil [Internet]. Anais. 2024 ;[citado 2025 nov. 27 ] Available from: https://login.semead.com.br/27semead/anais/download.php?cod_trabalho=517Vancouver
Raposo LL, Cordeiro RA. Customer-centricity: understanding and applications in companies in Brazil [Internet]. Anais. 2024 ;[citado 2025 nov. 27 ] Available from: https://login.semead.com.br/27semead/anais/download.php?cod_trabalho=517
