Filtros : "Learning and Motivation" Limpar

Filtros



Limitar por data


  • Fonte: Learning and Motivation. Unidade: IP

    Assunto: EQUIVALÊNCIA DE ESTÍMULOS

    PrivadoAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      VILELA, Eduardo Cunha e BERNARDY, Joao Lucas e TOMANARI, Gerson Yukio. Eye Fixations in Delayed Matching-to-Sample Task as Predictors of Stimuli Class Formation in MTS Tasks. Learning and Motivation, v. 91, p. 1-12, 2025Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2025.102140. Acesso em: 01 dez. 2025.
    • APA

      Vilela, E. C., Bernardy, J. L., & Tomanari, G. Y. (2025). Eye Fixations in Delayed Matching-to-Sample Task as Predictors of Stimuli Class Formation in MTS Tasks. Learning and Motivation, 91, 1-12. doi:10.1016/j.lmot.2025.102140
    • NLM

      Vilela EC, Bernardy JL, Tomanari GY. Eye Fixations in Delayed Matching-to-Sample Task as Predictors of Stimuli Class Formation in MTS Tasks [Internet]. Learning and Motivation. 2025 ; 91 1-12.[citado 2025 dez. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2025.102140
    • Vancouver

      Vilela EC, Bernardy JL, Tomanari GY. Eye Fixations in Delayed Matching-to-Sample Task as Predictors of Stimuli Class Formation in MTS Tasks [Internet]. Learning and Motivation. 2025 ; 91 1-12.[citado 2025 dez. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2025.102140
  • Fonte: Learning and Motivation. Unidades: IP, FSP

    Assuntos: EQUIVALÊNCIA DE ESTÍMULOS, DURAÇÃO DO ESTÍMULO, ADULTOS

    PrivadoAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SERRANO, Catalina e DEBERT, Paula e TOMANARI, Gerson Yukio. Formation of equivalence classes with the presentation of stimuli for fractions of a second. Learning and Motivation, v. 87, p. 1-11, 2024Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2024.102008. Acesso em: 01 dez. 2025.
    • APA

      Serrano, C., Debert, P., & Tomanari, G. Y. (2024). Formation of equivalence classes with the presentation of stimuli for fractions of a second. Learning and Motivation, 87, 1-11. doi:10.1016/j.lmot.2024.102008
    • NLM

      Serrano C, Debert P, Tomanari GY. Formation of equivalence classes with the presentation of stimuli for fractions of a second [Internet]. Learning and Motivation. 2024 ; 87 1-11.[citado 2025 dez. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2024.102008
    • Vancouver

      Serrano C, Debert P, Tomanari GY. Formation of equivalence classes with the presentation of stimuli for fractions of a second [Internet]. Learning and Motivation. 2024 ; 87 1-11.[citado 2025 dez. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2024.102008
  • Fonte: Learning and Motivation. Unidade: FFCLRP

    Assuntos: COMPORTAMENTO EXPLORATÓRIO, ESTRESSE, ANSIEDADE, AVERSÃO

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      AHUMADA, Laura H. e MORATO, Sílvio e LAMPREA, Marisol R. Acute stress increases behaviors that optimize safety and decreases the exploration of aversive areas. Learning and Motivation, v. 80, p. 1-8, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2022.101855. Acesso em: 01 dez. 2025.
    • APA

      Ahumada, L. H., Morato, S., & Lamprea, M. R. (2022). Acute stress increases behaviors that optimize safety and decreases the exploration of aversive areas. Learning and Motivation, 80, 1-8. doi:10.1016/j.lmot.2022.101855
    • NLM

      Ahumada LH, Morato S, Lamprea MR. Acute stress increases behaviors that optimize safety and decreases the exploration of aversive areas [Internet]. Learning and Motivation. 2022 ; 80 1-8.[citado 2025 dez. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2022.101855
    • Vancouver

      Ahumada LH, Morato S, Lamprea MR. Acute stress increases behaviors that optimize safety and decreases the exploration of aversive areas [Internet]. Learning and Motivation. 2022 ; 80 1-8.[citado 2025 dez. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2022.101855
  • Fonte: Learning and Motivation. Unidades: EACH, FM

    Assuntos: SÍNDROME DE DOWN, HABILIDADES MOTORAS, TELEFONIA MÓVEL, REALIDADE VIRTUAL

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MENEZES, Lilian Del Ciello de et al. Can individuals with down syndrome improve their performance after practicing a game on a mobile phone?—A new insight study. Learning and Motivation, v. no 2020, p. 01-10, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2020.101685. Acesso em: 01 dez. 2025.
    • APA

      Menezes, L. D. C. de, Silva, T. D. da, Capelini, C. M., Tonks, J., Watson, S., Moraes, Í. A. P. de, et al. (2020). Can individuals with down syndrome improve their performance after practicing a game on a mobile phone?—A new insight study. Learning and Motivation, no 2020, 01-10. doi:10.1016/j.lmot.2020.101685
    • NLM

      Menezes LDC de, Silva TD da, Capelini CM, Tonks J, Watson S, Moraes ÍAP de, Malheiros SRP, Mustacchi Z, Monteiro CB de M. Can individuals with down syndrome improve their performance after practicing a game on a mobile phone?—A new insight study [Internet]. Learning and Motivation. 2020 ; no 2020 01-10.[citado 2025 dez. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2020.101685
    • Vancouver

      Menezes LDC de, Silva TD da, Capelini CM, Tonks J, Watson S, Moraes ÍAP de, Malheiros SRP, Mustacchi Z, Monteiro CB de M. Can individuals with down syndrome improve their performance after practicing a game on a mobile phone?—A new insight study [Internet]. Learning and Motivation. 2020 ; no 2020 01-10.[citado 2025 dez. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2020.101685
  • Fonte: Learning and Motivation. Unidade: IP

    Assuntos: SUPERSTIÇÃO, ILUSÕES (PERCEPÇÃO), ESTUDANTES UNIVERSITÁRIOS, REFORÇO, ESTÍMULOS

    PrivadoAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BENVENUTI, Marcelo Frota Lobato et al. Comparing illusion of control and superstitious behavior: rate of responding influences judgment of control in a free-operant procedure. Learning and Motivation, v. no 2018, p. 27-33, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2017.10.002. Acesso em: 01 dez. 2025.
    • APA

      Benvenuti, M. F. L., Toledo, T. F. N. de, Simões, R. A. G., & Bizarro, L. (2018). Comparing illusion of control and superstitious behavior: rate of responding influences judgment of control in a free-operant procedure. Learning and Motivation, no 2018, 27-33. doi:10.1016/j.lmot.2017.10.002
    • NLM

      Benvenuti MFL, Toledo TFN de, Simões RAG, Bizarro L. Comparing illusion of control and superstitious behavior: rate of responding influences judgment of control in a free-operant procedure [Internet]. Learning and Motivation. 2018 ; no 2018 27-33.[citado 2025 dez. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2017.10.002
    • Vancouver

      Benvenuti MFL, Toledo TFN de, Simões RAG, Bizarro L. Comparing illusion of control and superstitious behavior: rate of responding influences judgment of control in a free-operant procedure [Internet]. Learning and Motivation. 2018 ; no 2018 27-33.[citado 2025 dez. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2017.10.002
  • Fonte: Learning and Motivation. Unidade: IB

    Assuntos: MEMÓRIA, RECOMPENSAS, NEUROCIÊNCIAS, COGNIÇÃO, NEUROFISIOLOGIA

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      JAEGER, Antonio e XAVIER, Gilberto Fernando. Recognition judgments under risk: low confidence when certainty is low. Learning and Motivation, v. No 2016, p. 65-72, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2016.09.006. Acesso em: 01 dez. 2025.
    • APA

      Jaeger, A., & Xavier, G. F. (2016). Recognition judgments under risk: low confidence when certainty is low. Learning and Motivation, No 2016, 65-72. doi:10.1016/j.lmot.2016.09.006
    • NLM

      Jaeger A, Xavier GF. Recognition judgments under risk: low confidence when certainty is low [Internet]. Learning and Motivation. 2016 ; No 2016 65-72.[citado 2025 dez. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2016.09.006
    • Vancouver

      Jaeger A, Xavier GF. Recognition judgments under risk: low confidence when certainty is low [Internet]. Learning and Motivation. 2016 ; No 2016 65-72.[citado 2025 dez. 01 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2016.09.006
  • Fonte: Learning and Motivation. Unidade: IP

    Assuntos: COMPORTAMENTO ANIMAL, CONDICIONAMENTO (PSICOLOGIA)

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TOMANARI, Gerson Yukio e MACHADO, Ligia Marcondes e DUBE, William V. Pigeons' observing behavior and response-independent food presentations. Learning and Motivation, v. 29, n. 2, p. 249-260, 1998Tradução . . Acesso em: 01 dez. 2025.
    • APA

      Tomanari, G. Y., Machado, L. M., & Dube, W. V. (1998). Pigeons' observing behavior and response-independent food presentations. Learning and Motivation, 29( 2), 249-260.
    • NLM

      Tomanari GY, Machado LM, Dube WV. Pigeons' observing behavior and response-independent food presentations. Learning and Motivation. 1998 ; 29( 2): 249-260.[citado 2025 dez. 01 ]
    • Vancouver

      Tomanari GY, Machado LM, Dube WV. Pigeons' observing behavior and response-independent food presentations. Learning and Motivation. 1998 ; 29( 2): 249-260.[citado 2025 dez. 01 ]

Biblioteca Digital de Produção Intelectual da Universidade de São Paulo     2012 - 2025