Tailoring gamified educational systems to users and context: an extended abstract (2024)
Fonte: Anais Estendidos. Nome do evento: Simpósio Brasileiro de Educação em Computação - EduComp. Unidade: ICMC
Assuntos: JOGOS DE COMPUTADOR, APRENDIZAGEM, COMPUTADOR NO ENSINO, ANÁLISE DE DADOS
ABNT
RODRIGUES, Luiz Antonio Lima e ISOTANI, Seiji. Tailoring gamified educational systems to users and context: an extended abstract. 2024, Anais.. Porto Alegre: SBC, 2024. Disponível em: https://doi.org/10.5753/educomp_estendido.2024.238899. Acesso em: 08 out. 2025.APA
Rodrigues, L. A. L., & Isotani, S. (2024). Tailoring gamified educational systems to users and context: an extended abstract. In Anais Estendidos. Porto Alegre: SBC. doi:10.5753/educomp_estendido.2024.238899NLM
Rodrigues LAL, Isotani S. Tailoring gamified educational systems to users and context: an extended abstract [Internet]. Anais Estendidos. 2024 ;[citado 2025 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.5753/educomp_estendido.2024.238899Vancouver
Rodrigues LAL, Isotani S. Tailoring gamified educational systems to users and context: an extended abstract [Internet]. Anais Estendidos. 2024 ;[citado 2025 out. 08 ] Available from: https://doi.org/10.5753/educomp_estendido.2024.238899