Assuntos: EDUCAÇÃO A DISTÂNCIA, ENGENHARIA DE SOFTWARE, APRENDIZAGEM, FRAMEWORKS
ABNT
FASSBINDER, Aracele Garcia de Oliveira. A contribution to the process of designing for learning in Massive Open Online Courses (MOOCs). 2018. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Carlos, 2018. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-23102018-113518/. Acesso em: 19 out. 2024.APA
Fassbinder, A. G. de O. (2018). A contribution to the process of designing for learning in Massive Open Online Courses (MOOCs) (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Carlos. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-23102018-113518/NLM
Fassbinder AG de O. A contribution to the process of designing for learning in Massive Open Online Courses (MOOCs) [Internet]. 2018 ;[citado 2024 out. 19 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-23102018-113518/Vancouver
Fassbinder AG de O. A contribution to the process of designing for learning in Massive Open Online Courses (MOOCs) [Internet]. 2018 ;[citado 2024 out. 19 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/55/55134/tde-23102018-113518/