Source: Revista de Gestão e Secretariado. Unidade: ECA
Subjects: VALOR (CONTABILIDADE), ATIVOS INTANGÍVEIS, MARCAS
ABNT
ARAUJO, Francisco Clairton e BAÇÃO, Fernando e YANAZE, Mitsuru Higuchi. Brand valuation: recognizing the brands as strategical assets in the balance sheet of the companies. Revista de Gestão e Secretariado, v. 14, n. 2, p. 1516-1537, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.7769/gesec.v14i2.1629. Acesso em: 18 nov. 2024.APA
Araujo, F. C., Bação, F., & Yanaze, M. H. (2023). Brand valuation: recognizing the brands as strategical assets in the balance sheet of the companies. Revista de Gestão e Secretariado, 14( 2), 1516-1537. doi:10.7769/gesec.v14i2.1629NLM
Araujo FC, Bação F, Yanaze MH. Brand valuation: recognizing the brands as strategical assets in the balance sheet of the companies [Internet]. Revista de Gestão e Secretariado. 2023 ; 14( 2): 1516-1537.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.7769/gesec.v14i2.1629Vancouver
Araujo FC, Bação F, Yanaze MH. Brand valuation: recognizing the brands as strategical assets in the balance sheet of the companies [Internet]. Revista de Gestão e Secretariado. 2023 ; 14( 2): 1516-1537.[citado 2024 nov. 18 ] Available from: https://doi.org/10.7769/gesec.v14i2.1629