Filtros : "CIDADANIA" Removidos: "Português" "EESC/IQSC/FMRP" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Research, Society and Development. Unidade: ECA

    Subjects: EDUCAÇÃO DIGITAL, LETRAMENTO DIGITAL, PENSAMENTO CRÍTICO, CIDADANIA, INOVAÇÃO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MENEZES, Janaína e SCHLEMMER, Eliane e DI FELICE, Massimo. Developing computational thinking in the city through an OnLIFE education and digital citizenship perspective. Research, Society and Development, v. 12, n. 7, p. 1-12, 2023Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.33448/rsd-v12i7.42732. Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      Menezes, J., Schlemmer, E., & Di Felice, M. (2023). Developing computational thinking in the city through an OnLIFE education and digital citizenship perspective. Research, Society and Development, 12( 7), 1-12. doi:10.33448/rsd-v12i7.42732
    • NLM

      Menezes J, Schlemmer E, Di Felice M. Developing computational thinking in the city through an OnLIFE education and digital citizenship perspective [Internet]. Research, Society and Development. 2023 ; 12( 7): 1-12.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://doi.org/10.33448/rsd-v12i7.42732
    • Vancouver

      Menezes J, Schlemmer E, Di Felice M. Developing computational thinking in the city through an OnLIFE education and digital citizenship perspective [Internet]. Research, Society and Development. 2023 ; 12( 7): 1-12.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://doi.org/10.33448/rsd-v12i7.42732
  • Source: Anais. Conference titles: Reunião Anual da Sociedade Brasileira de Química/RASBQ. Unidades: IQ, ENSINO CIÊNCIAS

    Assunto: CIDADANIA

    Versão PublicadaAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      AGUIAR, Carlos Eduardo Pereira e MARCONDES, Maria Eunice Ribeiro. The concepts of citizenship and competence: a comparison between BNCC and the Amazonian educational documents. 2023, Anais.. São Paulo: Sociedade Brasileira de Química/SBQ, 2023. Disponível em: https://www.sbq.org.br/46ra/anexos/anais-46rasbq.pdf. Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      Aguiar, C. E. P., & Marcondes, M. E. R. (2023). The concepts of citizenship and competence: a comparison between BNCC and the Amazonian educational documents. In Anais. São Paulo: Sociedade Brasileira de Química/SBQ. Recuperado de https://www.sbq.org.br/46ra/anexos/anais-46rasbq.pdf
    • NLM

      Aguiar CEP, Marcondes MER. The concepts of citizenship and competence: a comparison between BNCC and the Amazonian educational documents [Internet]. Anais. 2023 ;[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://www.sbq.org.br/46ra/anexos/anais-46rasbq.pdf
    • Vancouver

      Aguiar CEP, Marcondes MER. The concepts of citizenship and competence: a comparison between BNCC and the Amazonian educational documents [Internet]. Anais. 2023 ;[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://www.sbq.org.br/46ra/anexos/anais-46rasbq.pdf
  • Conference titles: Association for Moral Education Conference. Unidades: FE, EACH

    Subjects: EDUCAÇÃO, PROFESSORES, EDUCAÇÃO MORAL, VALORES, ÉTICA, CIDADANIA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARAÚJO, Ulisses Ferreira de e ARAUJO, Valeria Amorim Arantes de e PÁTARO, Cristina Satiê de Oliveira. How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232. Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      Araújo, U. F. de, Araujo, V. A. A. de, & Pátaro, C. S. de O. (2022). How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232
    • NLM

      Araújo UF de, Araujo VAA de, Pátaro CS de O. How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? [Internet]. 2022 ;[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232
    • Vancouver

      Araújo UF de, Araujo VAA de, Pátaro CS de O. How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? [Internet]. 2022 ;[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232
  • Source: Pampaedia - Bollettino As.Pe.I. Educare è crescere insieme. Unidade: ECA

    Subjects: COMUNICAÇÃO DIGITAL, INCLUSÃO DIGITAL, CIDADANIA, ATIVISMO

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DE KERCKHOVE, Derrick et al. Manifesto per la cittadinanza digitale. Pampaedia - Bollettino As.Pe.I. Educare è crescere insieme, n. gen/giugno, p. 78-87, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.7346/aspei-012022-06. Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      De Kerckhove, D., Di Felice, M., Pireddu, M., Accoto, C., & Miranda, J. B. de. (2022). Manifesto per la cittadinanza digitale. Pampaedia - Bollettino As.Pe.I. Educare è crescere insieme, ( gen/giugno), 78-87. doi:10.7346/aspei-012022-06
    • NLM

      De Kerckhove D, Di Felice M, Pireddu M, Accoto C, Miranda JB de. Manifesto per la cittadinanza digitale [Internet]. Pampaedia - Bollettino As.Pe.I. Educare è crescere insieme. 2022 ;( gen/giugno): 78-87.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://doi.org/10.7346/aspei-012022-06
    • Vancouver

      De Kerckhove D, Di Felice M, Pireddu M, Accoto C, Miranda JB de. Manifesto per la cittadinanza digitale [Internet]. Pampaedia - Bollettino As.Pe.I. Educare è crescere insieme. 2022 ;( gen/giugno): 78-87.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://doi.org/10.7346/aspei-012022-06
  • Unidade: FEARP

    Subjects: GOVERNANÇA CORPORATIVA, ADMINISTRAÇÃO PARTICIPATIVA, ORÇAMENTO PARTICIPATIVO, CIDADANIA, ADMINISTRAÇÃO PÚBLICA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BRUMATTI, Lívia Martinez. Institutional roots inertia and participatory governance in Brazil. 2022. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, Ribeirão Preto, 2022. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96133/tde-02062022-093355/. Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      Brumatti, L. M. (2022). Institutional roots inertia and participatory governance in Brazil (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, Ribeirão Preto. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96133/tde-02062022-093355/
    • NLM

      Brumatti LM. Institutional roots inertia and participatory governance in Brazil [Internet]. 2022 ;[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96133/tde-02062022-093355/
    • Vancouver

      Brumatti LM. Institutional roots inertia and participatory governance in Brazil [Internet]. 2022 ;[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/96/96133/tde-02062022-093355/
  • Source: Sustainability. Unidade: FFCLRP

    Subjects: INCLUSÃO SOCIAL, AMBIENTE DE TRABALHO, CIDADANIA, QUALIDADE DE VIDA NO TRABALHO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PAOLILLO, Anna et al. The relationship between inclusion climate and voice behaviors beyond social exchange obligation: the role of psychological needs satisfaction. Sustainability, v. 13, n. 18, p. 1-19, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.3390/su131810252. Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      Paolillo, A., Sinval, J., Silva, S. A., & Scuderi, V. E. (2021). The relationship between inclusion climate and voice behaviors beyond social exchange obligation: the role of psychological needs satisfaction. Sustainability, 13( 18), 1-19. doi:10.3390/su131810252
    • NLM

      Paolillo A, Sinval J, Silva SA, Scuderi VE. The relationship between inclusion climate and voice behaviors beyond social exchange obligation: the role of psychological needs satisfaction [Internet]. Sustainability. 2021 ; 13( 18): 1-19.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://doi.org/10.3390/su131810252
    • Vancouver

      Paolillo A, Sinval J, Silva SA, Scuderi VE. The relationship between inclusion climate and voice behaviors beyond social exchange obligation: the role of psychological needs satisfaction [Internet]. Sustainability. 2021 ; 13( 18): 1-19.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://doi.org/10.3390/su131810252
  • Source: REB: Revista de Estudios Brasileños. Unidade: IRI

    Subjects: CIDADANIA, DEMOCRACIA, CRIMINALIDADE, POLÍTICA, TECNOLOGIA DA INFORMAÇÃO, ELETRÔNICA DIGITAL, INTERNET, RELAÇÕES INTERNACIONAIS, ENTREVISTA JORNALÍSTICA, AMÉRICA LATINA, BRASIL

    Versão PublicadaAcesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DALLARI, Pedro Bohomoletz de Abreu. Laura Chinchilla: actuación destacada en Brasil. REB: Revista de Estudios Brasileños, v. 6, n. 12, p. 237-243, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.14201/reb2019612237243. Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      Dallari, P. B. de A. (2019). Laura Chinchilla: actuación destacada en Brasil. REB: Revista de Estudios Brasileños, 6( 12), 237-243. doi:10.14201/reb2019612237243
    • NLM

      Dallari PB de A. Laura Chinchilla: actuación destacada en Brasil [Internet]. REB: Revista de Estudios Brasileños. 2019 ; 6( 12): 237-243.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://doi.org/10.14201/reb2019612237243
    • Vancouver

      Dallari PB de A. Laura Chinchilla: actuación destacada en Brasil [Internet]. REB: Revista de Estudios Brasileños. 2019 ; 6( 12): 237-243.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://doi.org/10.14201/reb2019612237243
  • Source: Democracia, liderança e cidadania na América Latina. Unidade: IRI

    Subjects: CIDADANIA, DEMOCRACIA, CRIMINALIDADE, POLÍTICA, TECNOLOGIA DA INFORMAÇÃO, ELETRÔNICA DIGITAL, INTERNET, RELAÇÕES INTERNACIONAIS, ENTREVISTA JORNALÍSTICA, AMÉRICA LATINA, BRASIL

    Versão PublicadaAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DALLARI, Pedro Bohomoletz de Abreu. Entrevista con Laura Chinchilla: los desafíos de América Latina. Democracia, liderança e cidadania na América Latina. Tradução . São Paulo: Edusp, 2019. . Disponível em: http://www.livrosabertos.edusp.usp.br/edusp/catalog/view/16/15/69-1. Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      Dallari, P. B. de A. (2019). Entrevista con Laura Chinchilla: los desafíos de América Latina. In Democracia, liderança e cidadania na América Latina. São Paulo: Edusp. Recuperado de http://www.livrosabertos.edusp.usp.br/edusp/catalog/view/16/15/69-1
    • NLM

      Dallari PB de A. Entrevista con Laura Chinchilla: los desafíos de América Latina [Internet]. In: Democracia, liderança e cidadania na América Latina. São Paulo: Edusp; 2019. [citado 2024 out. 16 ] Available from: http://www.livrosabertos.edusp.usp.br/edusp/catalog/view/16/15/69-1
    • Vancouver

      Dallari PB de A. Entrevista con Laura Chinchilla: los desafíos de América Latina [Internet]. In: Democracia, liderança e cidadania na América Latina. São Paulo: Edusp; 2019. [citado 2024 out. 16 ] Available from: http://www.livrosabertos.edusp.usp.br/edusp/catalog/view/16/15/69-1
  • Unidade: FD

    Subjects: NACIONALIDADE, APÁTRIDA, DIREITOS HUMANOS, CIDADANIA, HOSPITALIDADE, IMIGRAÇÃO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ASSUNÇÃO, Thiago. Statelessness: the absence of nationality and the construction of a brazilian policy of hospitality. 2018. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2018. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/2/2135/tde-27082020-204115/. Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      Assunção, T. (2018). Statelessness: the absence of nationality and the construction of a brazilian policy of hospitality (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/2/2135/tde-27082020-204115/
    • NLM

      Assunção T. Statelessness: the absence of nationality and the construction of a brazilian policy of hospitality [Internet]. 2018 ;[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/2/2135/tde-27082020-204115/
    • Vancouver

      Assunção T. Statelessness: the absence of nationality and the construction of a brazilian policy of hospitality [Internet]. 2018 ;[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/2/2135/tde-27082020-204115/
  • Source: Journal of Cleaner Production. Unidade: FEARP

    Subjects: CIDADANIA, CORPORAÇÕES, SUSTENTABILIDADE

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PACHECO, Larissa Marchiori et al. Are we all green?: Understanding the microfoundations of corporate citizenship. Journal of Cleaner Production, v. 195, p. 552-561, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2018.05.134. Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      Pacheco, L. M., Alves, M. F. R., Krüger, C., Lourenção, M. T. de A., & Caldana, A. C. F. (2018). Are we all green?: Understanding the microfoundations of corporate citizenship. Journal of Cleaner Production, 195, 552-561. doi:10.1016/j.jclepro.2018.05.134
    • NLM

      Pacheco LM, Alves MFR, Krüger C, Lourenção MT de A, Caldana ACF. Are we all green?: Understanding the microfoundations of corporate citizenship [Internet]. Journal of Cleaner Production. 2018 ; 195 552-561.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2018.05.134
    • Vancouver

      Pacheco LM, Alves MFR, Krüger C, Lourenção MT de A, Caldana ACF. Are we all green?: Understanding the microfoundations of corporate citizenship [Internet]. Journal of Cleaner Production. 2018 ; 195 552-561.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2018.05.134
  • Source: Research quarterly for exercise and sport. Unidade: EEFE

    Subjects: PEDAGOGIA, SOCIEDADE, MARGINALIDADE SOCIAL, ESPORTES, CIDADANIA, ATIVISMO, EDUCAÇÃO

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LUGUETTI, Carla et al. An activist approach to sport meets youth from socially vulnerable backgrounds: possible learning aspirations. Research quarterly for exercise and sport, v. 88, n. 1, p. 60-71, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/02701367.2016.1263719. Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      Luguetti, C., Oliver, K. L., Dantas, L., & Kirk, D. (2017). An activist approach to sport meets youth from socially vulnerable backgrounds: possible learning aspirations. Research quarterly for exercise and sport, 88( 1), 60-71. doi:10.1080/02701367.2016.1263719
    • NLM

      Luguetti C, Oliver KL, Dantas L, Kirk D. An activist approach to sport meets youth from socially vulnerable backgrounds: possible learning aspirations [Internet]. Research quarterly for exercise and sport. 2017 ; 88( 1): 60-71.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1080/02701367.2016.1263719
    • Vancouver

      Luguetti C, Oliver KL, Dantas L, Kirk D. An activist approach to sport meets youth from socially vulnerable backgrounds: possible learning aspirations [Internet]. Research quarterly for exercise and sport. 2017 ; 88( 1): 60-71.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://doi.org/10.1080/02701367.2016.1263719
  • Source: Revista Observatório. Unidade: ECA

    Subjects: COMUNICAÇÃO PÚBLICA, EDUCAÇÃO, CIDADANIA, DEMOCRACIA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      NOBRE, Heloiza Helena Matos e e NOBRE, Guilherme Fráguas. Public communication education and extension: civic skills to talk and act on polis. Revista Observatório, v. 2, n. esp. 2, p. 176-189, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.20873/uft.2447-4266.2016v2especial2p176. Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      Nobre, H. H. M. e, & Nobre, G. F. (2016). Public communication education and extension: civic skills to talk and act on polis. Revista Observatório, 2( esp. 2), 176-189. doi:10.20873/uft.2447-4266.2016v2especial2p176
    • NLM

      Nobre HHM e, Nobre GF. Public communication education and extension: civic skills to talk and act on polis [Internet]. Revista Observatório. 2016 ; 2( esp. 2): 176-189.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://doi.org/10.20873/uft.2447-4266.2016v2especial2p176
    • Vancouver

      Nobre HHM e, Nobre GF. Public communication education and extension: civic skills to talk and act on polis [Internet]. Revista Observatório. 2016 ; 2( esp. 2): 176-189.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://doi.org/10.20873/uft.2447-4266.2016v2especial2p176
  • Source: Scripta Nova. Unidade: FFLCH

    Subjects: ESPAÇO URBANO, ESPAÇO PÚBLICO, CIDADANIA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARLOS, Ana Fani A. La ciudad como privación y la reapropiación de lo urbano como ejercicio de la ciudadanía. Scripta Nova, v. no 2014, n. 493, p. [14 ], 2014Tradução . . Disponível em: http://www.ub.edu/geocrit//sn/sn-493/493-08.pdf. Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      Carlos, A. F. A. (2014). La ciudad como privación y la reapropiación de lo urbano como ejercicio de la ciudadanía. Scripta Nova, no 2014( 493), [14 ]. Recuperado de http://www.ub.edu/geocrit//sn/sn-493/493-08.pdf
    • NLM

      Carlos AFA. La ciudad como privación y la reapropiación de lo urbano como ejercicio de la ciudadanía [Internet]. Scripta Nova. 2014 ; no 2014( 493): [14 ].[citado 2024 out. 16 ] Available from: http://www.ub.edu/geocrit//sn/sn-493/493-08.pdf
    • Vancouver

      Carlos AFA. La ciudad como privación y la reapropiación de lo urbano como ejercicio de la ciudadanía [Internet]. Scripta Nova. 2014 ; no 2014( 493): [14 ].[citado 2024 out. 16 ] Available from: http://www.ub.edu/geocrit//sn/sn-493/493-08.pdf
  • Source: ETD - Educação Temática Digital. Unidades: EACH, FE

    Subjects: ENSINO E APRENDIZAGEM, ENSINO SUPERIOR, CIDADANIA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARAUJO, Ulisses Ferreira de et al. The reorganization of time, space and relationships in school with the use of active learning methodologies and collaborative tools. ETD - Educação Temática Digital, v. 16, n. ja/abr. 2014, p. 84-99, 2014Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.20396/etd.v16i1.1331. Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      Araujo, U. F. de, Fruchter, R., Garbin, M. C., Pascoalino, L. N., & Arantes, V. A. (2014). The reorganization of time, space and relationships in school with the use of active learning methodologies and collaborative tools. ETD - Educação Temática Digital, 16( ja/abr. 2014), 84-99. doi:10.20396/etd.v16i1.1331
    • NLM

      Araujo UF de, Fruchter R, Garbin MC, Pascoalino LN, Arantes VA. The reorganization of time, space and relationships in school with the use of active learning methodologies and collaborative tools [Internet]. ETD - Educação Temática Digital. 2014 ; 16( ja/abr. 2014): 84-99.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://doi.org/10.20396/etd.v16i1.1331
    • Vancouver

      Araujo UF de, Fruchter R, Garbin MC, Pascoalino LN, Arantes VA. The reorganization of time, space and relationships in school with the use of active learning methodologies and collaborative tools [Internet]. ETD - Educação Temática Digital. 2014 ; 16( ja/abr. 2014): 84-99.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://doi.org/10.20396/etd.v16i1.1331
  • Source: Interfaces Brasil/Canadá. Unidade: FFLCH

    Subjects: LÍNGUAS (ENSINO), CIDADANIA, FORMAÇÃO DE PROFESSORES

    Acesso à fonteAcesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MONTE-MÓR, Walkyria Maria e MORGAN, Brian. Between conformity and Critique. Developing ‘activism’ and active citizenship: Dangerous pedagogies?. Interfaces Brasil/Canadá, v. 14, n. 2, p. 16-35, 2014Tradução . . Disponível em: http://www.revistas.unilasalle.edu.br/index.php/interfaces/article/view/1838. Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      Monte-Mór, W. M., & Morgan, B. (2014). Between conformity and Critique. Developing ‘activism’ and active citizenship: Dangerous pedagogies? Interfaces Brasil/Canadá, 14( 2), 16-35. Recuperado de http://www.revistas.unilasalle.edu.br/index.php/interfaces/article/view/1838
    • NLM

      Monte-Mór WM, Morgan B. Between conformity and Critique. Developing ‘activism’ and active citizenship: Dangerous pedagogies? [Internet]. Interfaces Brasil/Canadá. 2014 ; 14( 2): 16-35.[citado 2024 out. 16 ] Available from: http://www.revistas.unilasalle.edu.br/index.php/interfaces/article/view/1838
    • Vancouver

      Monte-Mór WM, Morgan B. Between conformity and Critique. Developing ‘activism’ and active citizenship: Dangerous pedagogies? [Internet]. Interfaces Brasil/Canadá. 2014 ; 14( 2): 16-35.[citado 2024 out. 16 ] Available from: http://www.revistas.unilasalle.edu.br/index.php/interfaces/article/view/1838
  • Source: Postcolonial perspectives on global citizenship education. Unidade: FFLCH

    Subjects: CIDADANIA, EDUCAÇÃO, ENSINO E APRENDIZAGEM

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ANDREOTTI, Vanessa de Oliveira e SOUZA, Lynn Mário Trindade Menezes de. Towards global citizenship education otherwise. [Introdução]. Postcolonial perspectives on global citizenship education. Tradução . Nova York: Routledge, 2012. . . Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      Andreotti, V. de O., & Souza, L. M. T. M. de. (2012). Towards global citizenship education otherwise. [Introdução]. In Postcolonial perspectives on global citizenship education. Nova York: Routledge.
    • NLM

      Andreotti V de O, Souza LMTM de. Towards global citizenship education otherwise. [Introdução]. In: Postcolonial perspectives on global citizenship education. Nova York: Routledge; 2012. [citado 2024 out. 16 ]
    • Vancouver

      Andreotti V de O, Souza LMTM de. Towards global citizenship education otherwise. [Introdução]. In: Postcolonial perspectives on global citizenship education. Nova York: Routledge; 2012. [citado 2024 out. 16 ]
  • Source: Communications of the Association for Information Systems. Unidade: ECA

    Subjects: MOVIMENTOS SOCIAIS, ATIVISMO, REDES SOCIAIS, WEB 2.0, CIDADANIA

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MCGRATH, Kathy et al. Exploring the democratic potential of online social networking: the scope and limitations of e-participation. Communications of the Association for Information Systems, v. 30, p. 239-254, 2012Tradução . . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451046.pdf. Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      McGrath, K., Elbanna, A., Hercheui, M., Panagiotopoulos, P., & Correa, E. S. (2012). Exploring the democratic potential of online social networking: the scope and limitations of e-participation. Communications of the Association for Information Systems, 30, 239-254. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451046.pdf
    • NLM

      McGrath K, Elbanna A, Hercheui M, Panagiotopoulos P, Correa ES. Exploring the democratic potential of online social networking: the scope and limitations of e-participation [Internet]. Communications of the Association for Information Systems. 2012 ; 30 239-254.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451046.pdf
    • Vancouver

      McGrath K, Elbanna A, Hercheui M, Panagiotopoulos P, Correa ES. Exploring the democratic potential of online social networking: the scope and limitations of e-participation [Internet]. Communications of the Association for Information Systems. 2012 ; 30 239-254.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451046.pdf
  • Unidade: FFLCH

    Subjects: EDUCAÇÃO, CIDADANIA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Postcolonial perspectives on global citizenship education. . New York: Routledge. . Acesso em: 16 out. 2024. , 2012
    • APA

      Postcolonial perspectives on global citizenship education. (2012). Postcolonial perspectives on global citizenship education. New York: Routledge.
    • NLM

      Postcolonial perspectives on global citizenship education. 2012 ;[citado 2024 out. 16 ]
    • Vancouver

      Postcolonial perspectives on global citizenship education. 2012 ;[citado 2024 out. 16 ]
  • Source: Le Sujet dans la Cité. Revue Internationale de Recherche Biographique. Unidade: FD

    Subjects: CIDADANIA, DIREITOS HUMANOS, DEMOCRACIA PARTICIPATIVA

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      DALLARI, Dalmo de Abreu. Citoyenneté et droit de participation. Le Sujet dans la Cité. Revue Internationale de Recherche Biographique, v. no 2012, n. 3, p. 60-68, 2012Tradução . . Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      Dallari, D. de A. (2012). Citoyenneté et droit de participation. Le Sujet dans la Cité. Revue Internationale de Recherche Biographique, no 2012( 3), 60-68.
    • NLM

      Dallari D de A. Citoyenneté et droit de participation. Le Sujet dans la Cité. Revue Internationale de Recherche Biographique. 2012 ; no 2012( 3): 60-68.[citado 2024 out. 16 ]
    • Vancouver

      Dallari D de A. Citoyenneté et droit de participation. Le Sujet dans la Cité. Revue Internationale de Recherche Biographique. 2012 ; no 2012( 3): 60-68.[citado 2024 out. 16 ]
  • Source: Journal of Educational and Social Research. Unidade: ECA

    Subjects: EDUCAÇÃO, ALFABETIZAÇÃO (ASPECTOS CULTURAIS), AFRODESCENDENTES, CIDADANIA, INCLUSÃO SOCIAL, ORGANIZAÇÃO NÃO GOVERNAMENTAL

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SIQUEIRA, Ivan. Inclusion and solidarity as education methodology. Journal of Educational and Social Research, v. 2, n. 7, p. 75-81, 2012Tradução . . Disponível em: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451207.pdf. Acesso em: 16 out. 2024.
    • APA

      Siqueira, I. (2012). Inclusion and solidarity as education methodology. Journal of Educational and Social Research, 2( 7), 75-81. Recuperado de https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451207.pdf
    • NLM

      Siqueira I. Inclusion and solidarity as education methodology [Internet]. Journal of Educational and Social Research. 2012 ; 2( 7): 75-81.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451207.pdf
    • Vancouver

      Siqueira I. Inclusion and solidarity as education methodology [Internet]. Journal of Educational and Social Research. 2012 ; 2( 7): 75-81.[citado 2024 out. 16 ] Available from: https://www.eca.usp.br/acervo/producao-academica/002451207.pdf

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024