Filtros : "FE" "Reino Unido" Limpar

Filtros



Limitar por data


  • Nome do evento: Association for Moral Education Conference. Unidades: FE, EACH

    Assuntos: EDUCAÇÃO, PROFESSORES, EDUCAÇÃO MORAL, VALORES, ÉTICA, CIDADANIA

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARAÚJO, Ulisses Ferreira de e ARAUJO, Valeria Amorim Arantes de e PÁTARO, Cristina Satiê de Oliveira. How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232. Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Araújo, U. F. de, Araujo, V. A. A. de, & Pátaro, C. S. de O. (2022). How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232
    • NLM

      Araújo UF de, Araujo VAA de, Pátaro CS de O. How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? [Internet]. 2022 ;[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232
    • Vancouver

      Araújo UF de, Araujo VAA de, Pátaro CS de O. How should Moral Education be Implemented in K-12 Schools? [Internet]. 2022 ;[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/232
  • Nome do evento: Association for Moral Education Conference. Unidades: FE, EACH

    Assuntos: EDUCAÇÃO, PROFESSORES, EDUCAÇÃO MORAL, CURRÍCULO

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARAÚJO, Ulisses Ferreira de e ARAUJO, Valeria Amorim Arantes de. Rethink the curriculum: a teachers’ development program to re-invent moral education. 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/3. Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Araújo, U. F. de, & Araujo, V. A. A. de. (2022). Rethink the curriculum: a teachers’ development program to re-invent moral education. In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/3
    • NLM

      Araújo UF de, Araujo VAA de. Rethink the curriculum: a teachers’ development program to re-invent moral education [Internet]. 2022 ;[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/3
    • Vancouver

      Araújo UF de, Araujo VAA de. Rethink the curriculum: a teachers’ development program to re-invent moral education [Internet]. 2022 ;[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/3
  • Fonte: Children’s Geographies. Unidade: FE

    Assuntos: CRIANÇAS, EDUCAÇÃO INFANTIL, COVID-19

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TEBET, Gabriela e ABRAMOWICZ, Anete e LOPES, Jader. A make-believe confinement for Brazilian young children in the COVID-19 pandemic. Children’s Geographies, v. 20, n. 4, p. 421–426, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/14733285.2021.1928602. Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Tebet, G., Abramowicz, A., & Lopes, J. (2022). A make-believe confinement for Brazilian young children in the COVID-19 pandemic. Children’s Geographies, 20( 4), 421–426. doi:10.1080/14733285.2021.1928602
    • NLM

      Tebet G, Abramowicz A, Lopes J. A make-believe confinement for Brazilian young children in the COVID-19 pandemic [Internet]. Children’s Geographies. 2022 ; 20( 4): 421–426.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/14733285.2021.1928602
    • Vancouver

      Tebet G, Abramowicz A, Lopes J. A make-believe confinement for Brazilian young children in the COVID-19 pandemic [Internet]. Children’s Geographies. 2022 ; 20( 4): 421–426.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/14733285.2021.1928602
  • Nome do evento: Association for Moral Education Conference. Unidade: FE

    Assuntos: EDUCAÇÃO, EXPERIÊNCIAS DE VIDA, ADULTOS

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MACHADO, Vanessa Araújo e PINHEIRO, Viviane Potenza Guimarães. Emergent adult purposes and educational experiences in life. 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/318. Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Machado, V. A., & Pinheiro, V. P. G. (2022). Emergent adult purposes and educational experiences in life. In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/318
    • NLM

      Machado VA, Pinheiro VPG. Emergent adult purposes and educational experiences in life [Internet]. 2022 ;[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/318
    • Vancouver

      Machado VA, Pinheiro VPG. Emergent adult purposes and educational experiences in life [Internet]. 2022 ;[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/318
  • Nome do evento: Association for Moral Education Conference. Unidade: FE

    Assuntos: EDUCAÇÃO, ENSINO MÉDIO, ESCOLA PÚBLICA

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PINHEIRO, Viviane Potenza Guimarães e OCHIAI, Alexandre Takao. Life purpose of Brazilian high school students and study commitment. 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/239. Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Pinheiro, V. P. G., & Ochiai, A. T. (2022). Life purpose of Brazilian high school students and study commitment. In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/239
    • NLM

      Pinheiro VPG, Ochiai AT. Life purpose of Brazilian high school students and study commitment [Internet]. 2022 ;[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/239
    • Vancouver

      Pinheiro VPG, Ochiai AT. Life purpose of Brazilian high school students and study commitment [Internet]. 2022 ;[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/239
  • Fonte: Applied Vegetation Science. Unidade: FE

    Assuntos: BIODIVERSIDADE, CERRADO, SUDOESTE, PASTAGENS

    PrivadoAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ISSII, Thais M. et al. Propagation distance thresholds of woody Cerrado species in a pasture matrix. Applied Vegetation Science, v. 25, n. 2, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1111/avsc.12663. Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Issii, T. M., Pereira Silva, E. F. L., Furquim, S. A. C., Ramon Vallejo, V., López de Pablo, C. T., & Hardt, E. (2022). Propagation distance thresholds of woody Cerrado species in a pasture matrix. Applied Vegetation Science, 25( 2). doi:10.1111/avsc.12663
    • NLM

      Issii TM, Pereira Silva EFL, Furquim SAC, Ramon Vallejo V, López de Pablo CT, Hardt E. Propagation distance thresholds of woody Cerrado species in a pasture matrix [Internet]. Applied Vegetation Science. 2022 ; 25( 2):[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1111/avsc.12663
    • Vancouver

      Issii TM, Pereira Silva EFL, Furquim SAC, Ramon Vallejo V, López de Pablo CT, Hardt E. Propagation distance thresholds of woody Cerrado species in a pasture matrix [Internet]. Applied Vegetation Science. 2022 ; 25( 2):[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1111/avsc.12663
  • Nome do evento: Association for Moral Education Conference. Unidade: FE

    Assuntos: EDUCAÇÃO, EDUCAÇÃO INFANTIL, EDUCAÇÃO MORAL, CURRÍCULO

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BARROS, Marília Ortiz Amando de. Moral Education through projects: integrating learning and values. 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/316. Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Barros, M. O. A. de. (2022). Moral Education through projects: integrating learning and values. In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/316
    • NLM

      Barros MOA de. Moral Education through projects: integrating learning and values [Internet]. 2022 ;[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/316
    • Vancouver

      Barros MOA de. Moral Education through projects: integrating learning and values [Internet]. 2022 ;[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/316
  • Fonte: Teachers and Teaching: theory and practice. Unidade: FE

    Assuntos: FORMAÇÃO DE PROFESSORES, LÍNGUA INGLESA, ENSINO DE LÍNGUA ESTRANGEIRA, ENSINO E APRENDIZAGEM, DECOLONIALIDADE, JUSTIÇA SOCIAL

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      RODRIGUES, Lívia de Araújo Donnini e DUBOC, Ana Paula. Student teachers’ knowledge production processes within socially just educational principles and practices in Brazil. Teachers and Teaching: theory and practice, p. 1-13, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/13540602.2022.2062719. Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Rodrigues, L. de A. D., & Duboc, A. P. (2022). Student teachers’ knowledge production processes within socially just educational principles and practices in Brazil. Teachers and Teaching: theory and practice, 1-13. doi:10.1080/13540602.2022.2062719
    • NLM

      Rodrigues L de AD, Duboc AP. Student teachers’ knowledge production processes within socially just educational principles and practices in Brazil [Internet]. Teachers and Teaching: theory and practice. 2022 ; 1-13.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/13540602.2022.2062719
    • Vancouver

      Rodrigues L de AD, Duboc AP. Student teachers’ knowledge production processes within socially just educational principles and practices in Brazil [Internet]. Teachers and Teaching: theory and practice. 2022 ; 1-13.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/13540602.2022.2062719
  • Nome do evento: Association for Moral Education Conference. Unidades: FE, EACH

    Assuntos: EDUCAÇÃO, PROFESSORES DE ENSINO FUNDAMENTAL, PROFESSORES DE ENSINO MÉDIO, ESCOLA PÚBLICA, VALORES

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARAUJO, Valeria Amorim Arantes de et al. What are the Values and Purpose of Brazilian K-12 Teachers. 2022, Anais.. Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 2022. Disponível em: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/233. Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Araujo, V. A. A. de, Seixas, B. G., Biazotti, R. S. B., Pátaro, C. S. de O., Araújo, U. F. de, & Pinheiro, V. P. G. (2022). What are the Values and Purpose of Brazilian K-12 Teachers. In . Manchester, UK: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. Recuperado de https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/233
    • NLM

      Araujo VAA de, Seixas BG, Biazotti RSB, Pátaro CS de O, Araújo UF de, Pinheiro VPG. What are the Values and Purpose of Brazilian K-12 Teachers [Internet]. 2022 ;[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/233
    • Vancouver

      Araujo VAA de, Seixas BG, Biazotti RSB, Pátaro CS de O, Araújo UF de, Pinheiro VPG. What are the Values and Purpose of Brazilian K-12 Teachers [Internet]. 2022 ;[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://virtual.oxfordabstracts.com/#/event/1708/submission/233
  • Fonte: Sport, education and society. Unidade: FE

    Assuntos: EDUCAÇÃO FÍSICA, CURRÍCULO DE ENSINO FUNDAMENTAL, PROFISSÕES, PROFESSORES DE ENSINO FUNDAMENTAL

    PrivadoAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ALVIANO JR, Wilson e NEIRA, Marcos Garcia. Reflecting on initial teacher education in Brazil: experienced teachers’ perceptions. Sport, education and society, v. 26, n. 7, p. 746-758, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/13573322.2021.1878128. Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Alviano Jr, W., & Neira, M. G. (2021). Reflecting on initial teacher education in Brazil: experienced teachers’ perceptions. Sport, education and society, 26( 7), 746-758. doi:10.1080/13573322.2021.1878128
    • NLM

      Alviano Jr W, Neira MG. Reflecting on initial teacher education in Brazil: experienced teachers’ perceptions [Internet]. Sport, education and society. 2021 ; 26( 7): 746-758.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/13573322.2021.1878128
    • Vancouver

      Alviano Jr W, Neira MG. Reflecting on initial teacher education in Brazil: experienced teachers’ perceptions [Internet]. Sport, education and society. 2021 ; 26( 7): 746-758.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/13573322.2021.1878128
  • Fonte: International Journal of Urban Sustainable Development. Unidades: IAG, IEE, FSP, FE

    Assuntos: MUDANÇA CLIMÁTICA, PRECIPITAÇÃO ATMOSFÉRICA, GOVERNANÇA, ADMINISTRAÇÃO DE RISCO AMBIENTAL, DESASTRES AMBIENTAIS

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      TRAVASSOS, Luciana et al. Why do extreme events still kill in the São Paulo Macro Metropolis Region? Chronicle of a death foretold in the global south. International Journal of Urban Sustainable Development, v. 13, n. 1, p. 1-16, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/19463138.2020.1762197. Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Travassos, L., Torres, P. H. C., Giulio, G. M. D., Jacobi, P. R., Freitas, E. D. de, Siqueira, I. C., & Ambrizzi, T. (2021). Why do extreme events still kill in the São Paulo Macro Metropolis Region? Chronicle of a death foretold in the global south. International Journal of Urban Sustainable Development, 13( 1), 1-16. doi:10.1080/19463138.2020.1762197
    • NLM

      Travassos L, Torres PHC, Giulio GMD, Jacobi PR, Freitas ED de, Siqueira IC, Ambrizzi T. Why do extreme events still kill in the São Paulo Macro Metropolis Region? Chronicle of a death foretold in the global south [Internet]. International Journal of Urban Sustainable Development. 2021 ; 13( 1): 1-16.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/19463138.2020.1762197
    • Vancouver

      Travassos L, Torres PHC, Giulio GMD, Jacobi PR, Freitas ED de, Siqueira IC, Ambrizzi T. Why do extreme events still kill in the São Paulo Macro Metropolis Region? Chronicle of a death foretold in the global south [Internet]. International Journal of Urban Sustainable Development. 2021 ; 13( 1): 1-16.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/19463138.2020.1762197
  • Fonte: International Journal of Cartography. Unidades: FE, FFLCH

    Assuntos: GEOGRAFIA, CARTOGRAFIA, PENSAMENTO GEOGRÁFICO

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CASTELLAR, Sônia Maria Vanzella e JORDÃO, Barbara Gomes Flaire. Spatial thinking in cartography teaching for schoolchildren. International Journal of Cartography, v. 7, n. 3, p. 304-316, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/23729333.2021.1969716. Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Castellar, S. M. V., & Jordão, B. G. F. (2021). Spatial thinking in cartography teaching for schoolchildren. International Journal of Cartography, 7( 3), 304-316. doi:10.1080/23729333.2021.1969716
    • NLM

      Castellar SMV, Jordão BGF. Spatial thinking in cartography teaching for schoolchildren [Internet]. International Journal of Cartography. 2021 ;7( 3): 304-316.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/23729333.2021.1969716
    • Vancouver

      Castellar SMV, Jordão BGF. Spatial thinking in cartography teaching for schoolchildren [Internet]. International Journal of Cartography. 2021 ;7( 3): 304-316.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/23729333.2021.1969716
  • Fonte: International Research in Geographical and Environmental Education. Unidade: FE

    Assuntos: EDUCAÇÃO AMBIENTAL, PERCEPÇÃO AMBIENTAL, MANANCIAIS

    Versão PublicadaAcesso à fonteAcesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FARIAS, Luciana A. et al. Opposite shores: a case study of environmental perception and social representations of public school teachers in Brazil. International Research in Geographical and Environmental Education, v. 27, n. 1, p. 43–55, 2018Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/10382046.2017.1285136. Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Farias, L. A., Silva, J. A., Colagrande, E. A., & Arroio, A. (2018). Opposite shores: a case study of environmental perception and social representations of public school teachers in Brazil. International Research in Geographical and Environmental Education, 27( 1), 43–55. doi:10.1080/10382046.2017.1285136
    • NLM

      Farias LA, Silva JA, Colagrande EA, Arroio A. Opposite shores: a case study of environmental perception and social representations of public school teachers in Brazil [Internet]. International Research in Geographical and Environmental Education. 2018 ; 27( 1): 43–55.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/10382046.2017.1285136
    • Vancouver

      Farias LA, Silva JA, Colagrande EA, Arroio A. Opposite shores: a case study of environmental perception and social representations of public school teachers in Brazil [Internet]. International Research in Geographical and Environmental Education. 2018 ; 27( 1): 43–55.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/10382046.2017.1285136
  • Fonte: Biological Reviews. Unidades: FE, EACH, IB

    Assuntos: ECOLOGIA, GESTÃO AMBIENTAL, COMUNICAÇÃO CIENTÍFICA, CIÊNCIA, TECNOLOGIA, SOCIEDADE, SUSTENTABILIDADE

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BERTUOL-GARCIA, Diana et al. A conceptual framework for understanding the perspectives on the causes of the science–practice gap in ecology and conservation. Biological Reviews, v. No 2017, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1111/brv.12385. Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Bertuol-Garcia, D., Morsello, C., El-Hani, C. N., & Pardini, R. (2017). A conceptual framework for understanding the perspectives on the causes of the science–practice gap in ecology and conservation. Biological Reviews, No 2017. doi:10.1111/brv.12385
    • NLM

      Bertuol-Garcia D, Morsello C, El-Hani CN, Pardini R. A conceptual framework for understanding the perspectives on the causes of the science–practice gap in ecology and conservation [Internet]. Biological Reviews. 2017 ; No 2017[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1111/brv.12385
    • Vancouver

      Bertuol-Garcia D, Morsello C, El-Hani CN, Pardini R. A conceptual framework for understanding the perspectives on the causes of the science–practice gap in ecology and conservation [Internet]. Biological Reviews. 2017 ; No 2017[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1111/brv.12385
  • Fonte: Journal of Moral Education. Unidades: EACH, FE

    Assuntos: PENSAMENTO, RACIOCÍNIO, COGNIÇÃO, EDUCAÇÃO MORAL

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARAUJO, Valeria Amorim Arantes de et al. Youth purpose through the lens of the Theory of Organizing Models of Thinking. Journal of Moral Education, v. 46, n. 3, p. 245-257, 2017Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/03057240.2017.1345725. Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Araujo, V. A. A. de, Araujo, U. F. de, Pinheiro, V. P. G., Moreno, M., & Sastre, G.  . (2017). Youth purpose through the lens of the Theory of Organizing Models of Thinking. Journal of Moral Education, 46( 3), 245-257. doi:10.1080/03057240.2017.1345725
    • NLM

      Araujo VAA de, Araujo UF de, Pinheiro VPG, Moreno M, Sastre G . Youth purpose through the lens of the Theory of Organizing Models of Thinking [Internet]. Journal of Moral Education. 2017 ; 46( 3): 245-257.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/03057240.2017.1345725
    • Vancouver

      Araujo VAA de, Araujo UF de, Pinheiro VPG, Moreno M, Sastre G . Youth purpose through the lens of the Theory of Organizing Models of Thinking [Internet]. Journal of Moral Education. 2017 ; 46( 3): 245-257.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/03057240.2017.1345725
  • Fonte: DisP: the planning review. Unidades: EACH, FE

    Assuntos: ESPAÇO URBANO, MEIO AMBIENTE URBANO, ÁREAS METROPOLITANAS, SUSTENTABILIDADE, GESTÃO AMBIENTAL

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      JACOBI, Pedro Roberto e PERES, Ursula Dias. Guest Editorial. DisP: the planning review. Abingdon: Escola de Artes, Ciências e Humanidades, Universidade de São Paulo. Disponível em: https://doi.org/10.1080/02513625.2016.1195572. Acesso em: 23 abr. 2024. , 2016
    • APA

      Jacobi, P. R., & Peres, U. D. (2016). Guest Editorial. DisP: the planning review. Abingdon: Escola de Artes, Ciências e Humanidades, Universidade de São Paulo. doi:10.1080/02513625.2016.1195572
    • NLM

      Jacobi PR, Peres UD. Guest Editorial [Internet]. DisP: the planning review. 2016 ; 52( 2): 14-16.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/02513625.2016.1195572
    • Vancouver

      Jacobi PR, Peres UD. Guest Editorial [Internet]. DisP: the planning review. 2016 ; 52( 2): 14-16.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/02513625.2016.1195572
  • Fonte: Abstracts. Nome do evento: PROBIOTA. Unidades: FE, FCF, HU

    Assuntos: LACTOBACILLUS, METABOLISMO, SÍNDROME X METABÓLICA

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SANTOS, Douglas Xavier dos et al. Potential effect of synbiotic diet dessert containing Lactobacillus acidophilus La-5 on individuals with metabolic syndrome: a randomized controlled trial. 2016, Anais.. Crawley: International Probiotics Association/IPA, 2016. . Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Santos, D. X. dos, Solano, J. H., Pimentel, J. A. C., Dórea, E. L., Simão, A. N. C., Bedani, R., & Saad, S. M. I. (2016). Potential effect of synbiotic diet dessert containing Lactobacillus acidophilus La-5 on individuals with metabolic syndrome: a randomized controlled trial. In Abstracts. Crawley: International Probiotics Association/IPA.
    • NLM

      Santos DX dos, Solano JH, Pimentel JAC, Dórea EL, Simão ANC, Bedani R, Saad SMI. Potential effect of synbiotic diet dessert containing Lactobacillus acidophilus La-5 on individuals with metabolic syndrome: a randomized controlled trial. Abstracts. 2016 ;[citado 2024 abr. 23 ]
    • Vancouver

      Santos DX dos, Solano JH, Pimentel JAC, Dórea EL, Simão ANC, Bedani R, Saad SMI. Potential effect of synbiotic diet dessert containing Lactobacillus acidophilus La-5 on individuals with metabolic syndrome: a randomized controlled trial. Abstracts. 2016 ;[citado 2024 abr. 23 ]
  • Fonte: DisP: the planning review. Unidades: EACH, FE

    Assuntos: GESTÃO AMBIENTAL, SUSTENTABILIDADE, ESPAÇO URBANO, POLÍTICA AMBIENTAL

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      JACOBI, Pedro Roberto e PERES, Ursula Dias. Urban environmental management and governance. DisP: the planning review, v. 52, n. 2, p. 30-38, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/02513625.2016.1195580. Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Jacobi, P. R., & Peres, U. D. (2016). Urban environmental management and governance. DisP: the planning review, 52( 2), 30-38. doi:10.1080/02513625.2016.1195580
    • NLM

      Jacobi PR, Peres UD. Urban environmental management and governance [Internet]. DisP: the planning review. 2016 ; 52( 2): 30-38.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/02513625.2016.1195580
    • Vancouver

      Jacobi PR, Peres UD. Urban environmental management and governance [Internet]. DisP: the planning review. 2016 ; 52( 2): 30-38.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/02513625.2016.1195580
  • Fonte: Journal of Education for Teaching : International Research and Pedagogy. Unidades: EACH, FE

    Assuntos: FORMAÇÃO DE PROFESSORES, PRÁTICA DE ENSINO, EDUCAÇÃO, EDUCAÇÃO MORAL

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ARAÚJO, Ulisses Ferreira de et al. Principles and methods to guide education for purpose: a Brazilian experience. Journal of Education for Teaching : International Research and Pedagogy, p. on-line, 2016Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/02607476.2016.1226554. Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Araújo, U. F. de, Arantes, V. A., Danza, H. C., Pinheiro, V. P. G., & Garbin, M. (2016). Principles and methods to guide education for purpose: a Brazilian experience. Journal of Education for Teaching : International Research and Pedagogy, on-line. doi:10.1080/02607476.2016.1226554
    • NLM

      Araújo UF de, Arantes VA, Danza HC, Pinheiro VPG, Garbin M. Principles and methods to guide education for purpose: a Brazilian experience [Internet]. Journal of Education for Teaching : International Research and Pedagogy. 2016 ; on-line.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/02607476.2016.1226554
    • Vancouver

      Araújo UF de, Arantes VA, Danza HC, Pinheiro VPG, Garbin M. Principles and methods to guide education for purpose: a Brazilian experience [Internet]. Journal of Education for Teaching : International Research and Pedagogy. 2016 ; on-line.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/02607476.2016.1226554
  • Fonte: European Early Childhood Education Research Journal. Unidade: FE

    Assuntos: EDUCAÇÃO INFANTIL, PEDAGOGIA, BEM-ESTAR DA CRIANÇA, CUIDADO DA CRIANÇA, ESTIMULAÇÃO AUDITIVA

    Acesso à fonteDOIComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      KISHIMOTO, Tizuko Morchida. The integration of care and education: a case study concerning the problem of noise. European Early Childhood Education Research Journal, v. 20, n. 4, p. 493-503, 2012Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1080/1350293x.2012.737240. Acesso em: 23 abr. 2024.
    • APA

      Kishimoto, T. M. (2012). The integration of care and education: a case study concerning the problem of noise. European Early Childhood Education Research Journal, 20( 4), 493-503. doi:10.1080/1350293x.2012.737240
    • NLM

      Kishimoto TM. The integration of care and education: a case study concerning the problem of noise [Internet]. European Early Childhood Education Research Journal. 2012 ; 20( 4): 493-503.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/1350293x.2012.737240
    • Vancouver

      Kishimoto TM. The integration of care and education: a case study concerning the problem of noise [Internet]. European Early Childhood Education Research Journal. 2012 ; 20( 4): 493-503.[citado 2024 abr. 23 ] Available from: https://doi.org/10.1080/1350293x.2012.737240

Biblioteca Digital de Produção Intelectual da Universidade de São Paulo     2012 - 2024