Filtros : "FE" "Dinamarca" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Unidade: FE

    Subjects: EDUCAÇÃO, MULTICULTURALISMO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Multicultural education. . Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 19 abr. 2024. , 2011
    • APA

      Multicultural education. (2011). Multicultural education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Multicultural education. 2011 ;[citado 2024 abr. 19 ]
    • Vancouver

      Multicultural education. 2011 ;[citado 2024 abr. 19 ]
  • Source: Multicultural education. Unidade: FE

    Subjects: MULTICULTURALISMO, CURRÍCULOS E PROGRAMAS, EDUCAÇÃO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CHAMLIAN, Helena Coharik. Why should countries do more to make multicultural diversity a priority in their education systems [Depoimento]. Multicultural education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 19 abr. 2024. , 2011
    • APA

      Chamlian, H. C. (2011). Why should countries do more to make multicultural diversity a priority in their education systems [Depoimento]. Multicultural education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Chamlian HC. Why should countries do more to make multicultural diversity a priority in their education systems [Depoimento]. Multicultural education. 2011 ;( 5): 7.[citado 2024 abr. 19 ]
    • Vancouver

      Chamlian HC. Why should countries do more to make multicultural diversity a priority in their education systems [Depoimento]. Multicultural education. 2011 ;( 5): 7.[citado 2024 abr. 19 ]
  • Source: Multicultural education. Unidade: FE

    Subjects: MULTICULTURALISMO (EDUCAÇÃO), ÍNDIOS

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CHAMLIAN, Helena Coharik. Best cases [Depoimento]. Multicultural education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 19 abr. 2024. , 2011
    • APA

      Chamlian, H. C. (2011). Best cases [Depoimento]. Multicultural education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Chamlian HC. Best cases [Depoimento]. Multicultural education. 2011 ;( 5): 29.[citado 2024 abr. 19 ]
    • Vancouver

      Chamlian HC. Best cases [Depoimento]. Multicultural education. 2011 ;( 5): 29.[citado 2024 abr. 19 ]
  • Source: Multicultural education. Unidade: FE

    Subjects: MULTICULTURALISMO (EDUCAÇÃO), LIVROS

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CHAMLIAN, Helena Coharik. Researchers' guide to the best books on multicultural education [Depoimento]. Multicultural education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 19 abr. 2024. , 2011
    • APA

      Chamlian, H. C. (2011). Researchers' guide to the best books on multicultural education [Depoimento]. Multicultural education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Chamlian HC. Researchers' guide to the best books on multicultural education [Depoimento]. Multicultural education. 2011 ;( 5): 21.[citado 2024 abr. 19 ]
    • Vancouver

      Chamlian HC. Researchers' guide to the best books on multicultural education [Depoimento]. Multicultural education. 2011 ;( 5): 21.[citado 2024 abr. 19 ]
  • Unidade: FE

    Subjects: MUDANÇA CLIMÁTICA, DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL, EDUCAÇÃO

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      Climate change and sustainable development: the response from education. . Aarhus, Dinamarca: University of Aarhus. . Acesso em: 19 abr. 2024. , 2009
    • APA

      Climate change and sustainable development: the response from education. (2009). Climate change and sustainable development: the response from education. Aarhus, Dinamarca: University of Aarhus.
    • NLM

      Climate change and sustainable development: the response from education. 2009 ;[citado 2024 abr. 19 ]
    • Vancouver

      Climate change and sustainable development: the response from education. 2009 ;[citado 2024 abr. 19 ]
  • Source: Teacher education. Unidade: FE

    Subjects: QUALIDADE DA EDUCAÇÃO, ENSINO PÚBLICO, INTERAÇÃO PROFESSOR ALUNO, FORMAÇÃO DE PROFESSORES

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PENIN, Sonia. Professionalism means facing everyday life. [Depoimento]. Teacher education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 19 abr. 2024. , 2008
    • APA

      Penin, S. (2008). Professionalism means facing everyday life. [Depoimento]. Teacher education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Penin S. Professionalism means facing everyday life. [Depoimento]. Teacher education. 2008 ;(s./): 14-15.[citado 2024 abr. 19 ]
    • Vancouver

      Penin S. Professionalism means facing everyday life. [Depoimento]. Teacher education. 2008 ;(s./): 14-15.[citado 2024 abr. 19 ]
  • Source: Teacher education. Unidade: FE

    Subjects: POLÍTICAS PÚBLICAS (EDUCAÇÃO), ADMINISTRAÇÃO DA EDUCAÇÃO, CULTURA (EDUCAÇÃO), POLÍTICA EDUCACIONAL

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      PENIN, Sonia. The world's first think-thank on education. [Depoimento]. Teacher education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 19 abr. 2024. , 2008
    • APA

      Penin, S. (2008). The world's first think-thank on education. [Depoimento]. Teacher education. Copenhagen, Dinamarca: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Penin S. The world's first think-thank on education. [Depoimento]. Teacher education. 2008 ;(s./): 17-19.[citado 2024 abr. 19 ]
    • Vancouver

      Penin S. The world's first think-thank on education. [Depoimento]. Teacher education. 2008 ;(s./): 17-19.[citado 2024 abr. 19 ]

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024