Filtros : "Rosalino, Israel" "KASSEBOEHMER, ANA CLAUDIA" Removido: "TRABALHO DE EVENTO" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Science & Education. Unidade: IQSC

    Subjects: MUSEUS, CIÊNCIA, EXPOSIÇÕES

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ROSALINO, Israel e KASSEBOEHMER, Ana Claudia. Development and Validation of an Epistemological Profle Questionnaire in a Museum Environment: Analysis of Psychometric Properties and Their Application Using Scientific Apparatus. Science & Education, v. 31, n. 5, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1007/s11191-022-00405-4. Acesso em: 19 jun. 2024.
    • APA

      Rosalino, I., & Kasseboehmer, A. C. (2022). Development and Validation of an Epistemological Profle Questionnaire in a Museum Environment: Analysis of Psychometric Properties and Their Application Using Scientific Apparatus. Science & Education, 31( 5). doi:10.1007/s11191-022-00405-4
    • NLM

      Rosalino I, Kasseboehmer AC. Development and Validation of an Epistemological Profle Questionnaire in a Museum Environment: Analysis of Psychometric Properties and Their Application Using Scientific Apparatus [Internet]. Science & Education. 2022 ;31( 5):[citado 2024 jun. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s11191-022-00405-4
    • Vancouver

      Rosalino I, Kasseboehmer AC. Development and Validation of an Epistemological Profle Questionnaire in a Museum Environment: Analysis of Psychometric Properties and Their Application Using Scientific Apparatus [Internet]. Science & Education. 2022 ;31( 5):[citado 2024 jun. 19 ] Available from: https://doi.org/10.1007/s11191-022-00405-4
  • Source: Resumo. Conference titles: Workshop do Projeto Temático – FAPESP 2017/10118-0. Unidade: IQSC

    Subjects: QUÍMICA, ENSINO, DIVULGAÇÃO CIENTÍFICA

    PrivadoHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ROSALINO, Israel e KASSEBOEHMER, Ana Claudia. Estudo da contribuição de maquetes didáticas para a formação do espírito científico em espaços não-formais. 2019, Anais.. São Carlos: Instituto de Química de São Carlos, 2019. Disponível em: https://repositorio.usp.br/directbitstream/7c8359e8-f923-44db-8326-adbf0a8fd7cb/P18338.pdf. Acesso em: 19 jun. 2024.
    • APA

      Rosalino, I., & Kasseboehmer, A. C. (2019). Estudo da contribuição de maquetes didáticas para a formação do espírito científico em espaços não-formais. In Resumo. São Carlos: Instituto de Química de São Carlos. Recuperado de https://repositorio.usp.br/directbitstream/7c8359e8-f923-44db-8326-adbf0a8fd7cb/P18338.pdf
    • NLM

      Rosalino I, Kasseboehmer AC. Estudo da contribuição de maquetes didáticas para a formação do espírito científico em espaços não-formais. [Internet]. Resumo. 2019 ;[citado 2024 jun. 19 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/7c8359e8-f923-44db-8326-adbf0a8fd7cb/P18338.pdf
    • Vancouver

      Rosalino I, Kasseboehmer AC. Estudo da contribuição de maquetes didáticas para a formação do espírito científico em espaços não-formais. [Internet]. Resumo. 2019 ;[citado 2024 jun. 19 ] Available from: https://repositorio.usp.br/directbitstream/7c8359e8-f923-44db-8326-adbf0a8fd7cb/P18338.pdf

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024