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  • Source: Sport Marketing in a Global Environment: Strategic Perspectives. Unidade: EEFE

    Subjects: ADMINISTRAÇÃO DE MARKETING, FUTEBOL, ADMINISTRAÇÃO ESPORTIVA, BRASIL, EUROPA

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    • ABNT

      MORAES, Ivan Furegato e ROCCO JUNIOR, Ary José e BASTOS, Flavia da Cunha. Marketing management in the football industry. Sport Marketing in a Global Environment: Strategic Perspectives. Tradução . London: Routledge, 2022. . Disponível em: https://doi.org/10.4324/9781003270041-7. Acesso em: 04 jun. 2024.
    • APA

      Moraes, I. F., Rocco Junior, A. J., & Bastos, F. da C. (2022). Marketing management in the football industry. In Sport Marketing in a Global Environment: Strategic Perspectives. London: Routledge. doi:10.4324/9781003270041-7
    • NLM

      Moraes IF, Rocco Junior AJ, Bastos F da C. Marketing management in the football industry [Internet]. In: Sport Marketing in a Global Environment: Strategic Perspectives. London: Routledge; 2022. [citado 2024 jun. 04 ] Available from: https://doi.org/10.4324/9781003270041-7
    • Vancouver

      Moraes IF, Rocco Junior AJ, Bastos F da C. Marketing management in the football industry [Internet]. In: Sport Marketing in a Global Environment: Strategic Perspectives. London: Routledge; 2022. [citado 2024 jun. 04 ] Available from: https://doi.org/10.4324/9781003270041-7
  • Source: International Journal of Sport Management and Marketing. Unidade: EEFE

    Subjects: CONSUMIDOR, COMPORTAMENTO, MARKETING ESPORTIVO, FUTEBOL, FÃS, ESTÁDIOS, BRASIL

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    • ABNT

      MAZZEI, Leandro Carlos et al. Football in Brazil: what brings fans/consumers to stadiums and arenas in the city of São Paulo. International Journal of Sport Management and Marketing, v. 20, n. 3/4, p. 193-210, 2020Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1504/IJSMM.2020.110834. Acesso em: 04 jun. 2024.
    • APA

      Mazzei, L. C., Moraes, I. F., Carlassara, E. de O. C., & Rocco Junior, A. J. (2020). Football in Brazil: what brings fans/consumers to stadiums and arenas in the city of São Paulo. International Journal of Sport Management and Marketing, 20( 3/4), 193-210. doi:10.1504/IJSMM.2020.110834
    • NLM

      Mazzei LC, Moraes IF, Carlassara E de OC, Rocco Junior AJ. Football in Brazil: what brings fans/consumers to stadiums and arenas in the city of São Paulo [Internet]. International Journal of Sport Management and Marketing. 2020 ; 20( 3/4): 193-210.[citado 2024 jun. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1504/IJSMM.2020.110834
    • Vancouver

      Mazzei LC, Moraes IF, Carlassara E de OC, Rocco Junior AJ. Football in Brazil: what brings fans/consumers to stadiums and arenas in the city of São Paulo [Internet]. International Journal of Sport Management and Marketing. 2020 ; 20( 3/4): 193-210.[citado 2024 jun. 04 ] Available from: https://doi.org/10.1504/IJSMM.2020.110834
  • Source: Comunicação & Sociedade. Unidade: EEFE

    Subjects: REPUTAÇÃO, IMAGEM, IDENTIDADE, ADMINISTRAÇÃO ESPORTIVA, MARKETING ESPORTIVO

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    • ABNT

      CEGALINI, Vinicius Lordello e ROCCO JUNIOR, Ary José. Comunicação corporativa e gerenciamento de reputação em organizações esportivas. Comunicação & Sociedade, v. 41, n. 2, p. 85-117, 2019Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.15603/2175-7755/cs.v41n2p85-117. Acesso em: 04 jun. 2024.
    • APA

      Cegalini, V. L., & Rocco Junior, A. J. (2019). Comunicação corporativa e gerenciamento de reputação em organizações esportivas. Comunicação & Sociedade, 41( 2), 85-117. doi:10.15603/2175-7755/cs.v41n2p85-117
    • NLM

      Cegalini VL, Rocco Junior AJ. Comunicação corporativa e gerenciamento de reputação em organizações esportivas [Internet]. Comunicação & Sociedade. 2019 ; 41( 2): 85-117.[citado 2024 jun. 04 ] Available from: https://doi.org/10.15603/2175-7755/cs.v41n2p85-117
    • Vancouver

      Cegalini VL, Rocco Junior AJ. Comunicação corporativa e gerenciamento de reputação em organizações esportivas [Internet]. Comunicação & Sociedade. 2019 ; 41( 2): 85-117.[citado 2024 jun. 04 ] Available from: https://doi.org/10.15603/2175-7755/cs.v41n2p85-117
  • Source: Annals of Congress International Convention on Science, Education and Medicine in Sport (ICSEMICS). Conference titles: Congress International Convention on Science, Education and Medicine in Sport (ICSEMICS). Unidade: EEFE

    Subjects: SOCIOLOGIA DO ESPORTE, EVENTOS ESPORTIVOS

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    • ABNT

      ROCCO JUNIOR, Ary José e MAZZEI, Leandro Carlos. The McDonaldization of Society in Sports facilities and megaevents. Annals of Congress International Convention on Science, Education and Medicine in Sport (ICSEMICS). Santos: Escola de Educação Física e Esporte, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 04 jun. 2024. , 2016
    • APA

      Rocco Junior, A. J., & Mazzei, L. C. (2016). The McDonaldization of Society in Sports facilities and megaevents. Annals of Congress International Convention on Science, Education and Medicine in Sport (ICSEMICS). Santos: Escola de Educação Física e Esporte, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Rocco Junior AJ, Mazzei LC. The McDonaldization of Society in Sports facilities and megaevents. Annals of Congress International Convention on Science, Education and Medicine in Sport (ICSEMICS). 2016 ; 496-497.[citado 2024 jun. 04 ]
    • Vancouver

      Rocco Junior AJ, Mazzei LC. The McDonaldization of Society in Sports facilities and megaevents. Annals of Congress International Convention on Science, Education and Medicine in Sport (ICSEMICS). 2016 ; 496-497.[citado 2024 jun. 04 ]
  • Source: Annals of Congress International Convention on Science, Education and Medicine in Sport (ICSEMICS). Conference titles: Congress International Convention on Science, Education and Medicine in Sport (ICSEMICS). Unidade: EEFE

    Subjects: SOCIOLOGIA DO ESPORTE, JOGOS OLÍMPICOS, MÍDIA IMPRESSA

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    • ABNT

      ROCCO JUNIOR, Ary José. Sport and Spectacle in Brazilian Printed Media's Speech: the Case of London's Olympics Games 2012. Annals of Congress International Convention on Science, Education and Medicine in Sport (ICSEMICS). Santos: Escola de Educação Física e Esporte, Universidade de São Paulo. . Acesso em: 04 jun. 2024. , 2016
    • APA

      Rocco Junior, A. J. (2016). Sport and Spectacle in Brazilian Printed Media's Speech: the Case of London's Olympics Games 2012. Annals of Congress International Convention on Science, Education and Medicine in Sport (ICSEMICS). Santos: Escola de Educação Física e Esporte, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Rocco Junior AJ. Sport and Spectacle in Brazilian Printed Media's Speech: the Case of London's Olympics Games 2012. Annals of Congress International Convention on Science, Education and Medicine in Sport (ICSEMICS). 2016 ; 444-445.[citado 2024 jun. 04 ]
    • Vancouver

      Rocco Junior AJ. Sport and Spectacle in Brazilian Printed Media's Speech: the Case of London's Olympics Games 2012. Annals of Congress International Convention on Science, Education and Medicine in Sport (ICSEMICS). 2016 ; 444-445.[citado 2024 jun. 04 ]
  • Source: Journal of Sports Science. Unidade: EEFE

    Subjects: ADMINISTRAÇÃO ESPORTIVA, CORRIDAS, MODO DE VIDA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      SIERRA, Ana Paula et al. Analysis of participation and performance in half marathon runners. Journal of Sports Science, v. 3, p. 96-104, 2015Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.17265/2332-7839/2015.02.006. Acesso em: 04 jun. 2024.
    • APA

      Sierra, A. P., Benetti, M., Ghorayeb, N., Sierra, C., Bastos, F. da C., Rocco Junior, A. J., & Kiss, M. A. P. D. (2015). Analysis of participation and performance in half marathon runners. Journal of Sports Science, 3, 96-104. doi:10.17265/2332-7839/2015.02.006
    • NLM

      Sierra AP, Benetti M, Ghorayeb N, Sierra C, Bastos F da C, Rocco Junior AJ, Kiss MAPD. Analysis of participation and performance in half marathon runners [Internet]. Journal of Sports Science. 2015 ; 3 96-104.[citado 2024 jun. 04 ] Available from: https://doi.org/10.17265/2332-7839/2015.02.006
    • Vancouver

      Sierra AP, Benetti M, Ghorayeb N, Sierra C, Bastos F da C, Rocco Junior AJ, Kiss MAPD. Analysis of participation and performance in half marathon runners [Internet]. Journal of Sports Science. 2015 ; 3 96-104.[citado 2024 jun. 04 ] Available from: https://doi.org/10.17265/2332-7839/2015.02.006
  • Source: Book of Abstracts. Conference titles: European College of Sport Science Congress (ECSS). Unidade: EEFE

    Subjects: ESPORTES, ADMINISTRAÇÃO ESPORTIVA, MARATONA, CORRIDAS

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    • ABNT

      BENETTI, M. et al. The profile of marathoners from São Paulo International Marathon. Book of Abstracts. Amsterdam: Escola de Educação Física e Esporte, Universidade de São Paulo. Disponível em: http://www.ecss2006.com/asp/CONGRESS/00_X_Display_Abstracts_Text.asp?MyAbstractID=1983. Acesso em: 04 jun. 2024. , 2014
    • APA

      Benetti, M., Sierra, A. P. R., Santos, V. C., Gorjão, R., Cury Boaventura, M. F., Sierra, W. R. T. R., et al. (2014). The profile of marathoners from São Paulo International Marathon. Book of Abstracts. Amsterdam: Escola de Educação Física e Esporte, Universidade de São Paulo. Recuperado de http://www.ecss2006.com/asp/CONGRESS/00_X_Display_Abstracts_Text.asp?MyAbstractID=1983
    • NLM

      Benetti M, Sierra APR, Santos VC, Gorjão R, Cury Boaventura MF, Sierra WRTR, Rocco Junior AJ, Bastos FC. The profile of marathoners from São Paulo International Marathon [Internet]. Book of Abstracts. 2014 ;[citado 2024 jun. 04 ] Available from: http://www.ecss2006.com/asp/CONGRESS/00_X_Display_Abstracts_Text.asp?MyAbstractID=1983
    • Vancouver

      Benetti M, Sierra APR, Santos VC, Gorjão R, Cury Boaventura MF, Sierra WRTR, Rocco Junior AJ, Bastos FC. The profile of marathoners from São Paulo International Marathon [Internet]. Book of Abstracts. 2014 ;[citado 2024 jun. 04 ] Available from: http://www.ecss2006.com/asp/CONGRESS/00_X_Display_Abstracts_Text.asp?MyAbstractID=1983
  • Source: Proceedings of World Congress on Communication and Arts. Conference titles: World Congress on Communication and Arts. Unidade: EEFE

    Subjects: FUTEBOL (CULTURA), CINEMA, MARKETING, CONSUMO, TERCEIRA DIMENSÃO, MEIOS DE COMUNICAÇÃO

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    • ABNT

      ROCCO JUNIOR, Ary José. O gol em três dimensões: o cinema, o marketing de experimentação e as novas formas de consumo e entretenimento do produto futebol. Proceedings of World Congress on Communication and Arts. Santos: Escola de Educação Física e Esporte, Universidade de São Paulo. Disponível em: http://proceedings.copec.org.br/index.php/wcca/article/view/29. Acesso em: 04 jun. 2024. , 2012
    • APA

      Rocco Junior, A. J. (2012). O gol em três dimensões: o cinema, o marketing de experimentação e as novas formas de consumo e entretenimento do produto futebol. Proceedings of World Congress on Communication and Arts. Santos: Escola de Educação Física e Esporte, Universidade de São Paulo. Recuperado de http://proceedings.copec.org.br/index.php/wcca/article/view/29
    • NLM

      Rocco Junior AJ. O gol em três dimensões: o cinema, o marketing de experimentação e as novas formas de consumo e entretenimento do produto futebol [Internet]. Proceedings of World Congress on Communication and Arts. 2012 ; 5 76-80.[citado 2024 jun. 04 ] Available from: http://proceedings.copec.org.br/index.php/wcca/article/view/29
    • Vancouver

      Rocco Junior AJ. O gol em três dimensões: o cinema, o marketing de experimentação e as novas formas de consumo e entretenimento do produto futebol [Internet]. Proceedings of World Congress on Communication and Arts. 2012 ; 5 76-80.[citado 2024 jun. 04 ] Available from: http://proceedings.copec.org.br/index.php/wcca/article/view/29
  • Source: The 20th EASM conference 2012. Sport between business and civil society. Abstract book. Unidade: EEFE

    Subjects: ESPORTES (CULTURA), SOCIOLOGIA DO ESPORTE, MARKETING ESPORTIVO, MEIOS DE COMUNICAÇÃO, CONSUMO

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    • ABNT

      ROCCO JUNIOR, Ary José. When the result isn't important: the culture of celebrities in sport mass media's coverage. 2012, Anais.. Aalborg: Escola de Educação Física e Esporte, Universidade de São Paulo, 2012. Disponível em: http://www.ucnorth.dk/Files/Filer/Microsite/EASM/Abstract_book_EASM_2012_final_B.pdf. Acesso em: 04 jun. 2024.
    • APA

      Rocco Junior, A. J. (2012). When the result isn't important: the culture of celebrities in sport mass media's coverage. In The 20th EASM conference 2012. Sport between business and civil society. Abstract book. Aalborg: Escola de Educação Física e Esporte, Universidade de São Paulo. Recuperado de http://www.ucnorth.dk/Files/Filer/Microsite/EASM/Abstract_book_EASM_2012_final_B.pdf
    • NLM

      Rocco Junior AJ. When the result isn't important: the culture of celebrities in sport mass media's coverage [Internet]. The 20th EASM conference 2012. Sport between business and civil society. Abstract book. 2012 ;[citado 2024 jun. 04 ] Available from: http://www.ucnorth.dk/Files/Filer/Microsite/EASM/Abstract_book_EASM_2012_final_B.pdf
    • Vancouver

      Rocco Junior AJ. When the result isn't important: the culture of celebrities in sport mass media's coverage [Internet]. The 20th EASM conference 2012. Sport between business and civil society. Abstract book. 2012 ;[citado 2024 jun. 04 ] Available from: http://www.ucnorth.dk/Files/Filer/Microsite/EASM/Abstract_book_EASM_2012_final_B.pdf

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