Building "door-to-door" marketing channels: the danone project (2004)
Fonte: Annals. Nome do evento: International Conference on Chain and Network Management in Agribusiness and the Food Industry. Unidade: FEARP
Assuntos: SEGMENTAÇÃO DE MERCADO, LATICÍNIOS, MARKETING
ABNT
CÔNSOLI, Matheus Alberto et al. Building "door-to-door" marketing channels: the danone project. 2004, Anais.. Ede: Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade de Ribeirão Preto, Universidade de São Paulo, 2004. . Acesso em: 25 maio 2024.APA
Cônsoli, M. A., Neves, M. F., Ghisi, M. A., & Oliveira, D. (2004). Building "door-to-door" marketing channels: the danone project. In Annals. Ede: Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade de Ribeirão Preto, Universidade de São Paulo.NLM
Cônsoli MA, Neves MF, Ghisi MA, Oliveira D. Building "door-to-door" marketing channels: the danone project. Annals. 2004 ;[citado 2024 maio 25 ]Vancouver
Cônsoli MA, Neves MF, Ghisi MA, Oliveira D. Building "door-to-door" marketing channels: the danone project. Annals. 2004 ;[citado 2024 maio 25 ]