Filtros : "PRÁTICA DE ENSINO" "Estados Unidos" "FE" Removido: "Centro Universitário Estácio Juiz de Fora" Limpar

Filtros



Limitar por data


  • Fonte: Connecting research in physics education whit teacher education: volume 2.. Unidade: FE

    Assuntos: CIÊNCIA (ESTUDO E ENSINO), ENSINO E APRENDIZAGEM, PRÁTICA DE ENSINO, COMUNICAÇÃO, SALA DE AULA, CONSTRUÇÃO DO CONHECIMENTO

    Acesso à fonteComo citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      CARVALHO, Anna Maria Pessoa de. Communication skills for teaching. Connecting research in physics education whit teacher education: volume 2. Tradução . Estados Unidos: I.C.P.E. Book, 2008. . Disponível em: http://web.phys.ksu.edu/ICPE/Publications/teach2/Pessoa.pdf. Acesso em: 29 maio 2024.
    • APA

      Carvalho, A. M. P. de. (2008). Communication skills for teaching. In Connecting research in physics education whit teacher education: volume 2.. Estados Unidos: I.C.P.E. Book. Recuperado de http://web.phys.ksu.edu/ICPE/Publications/teach2/Pessoa.pdf
    • NLM

      Carvalho AMP de. Communication skills for teaching [Internet]. In: Connecting research in physics education whit teacher education: volume 2. Estados Unidos: I.C.P.E. Book; 2008. [citado 2024 maio 29 ] Available from: http://web.phys.ksu.edu/ICPE/Publications/teach2/Pessoa.pdf
    • Vancouver

      Carvalho AMP de. Communication skills for teaching [Internet]. In: Connecting research in physics education whit teacher education: volume 2. Estados Unidos: I.C.P.E. Book; 2008. [citado 2024 maio 29 ] Available from: http://web.phys.ksu.edu/ICPE/Publications/teach2/Pessoa.pdf
  • Fonte: Abstract Booklet. Nome do evento: Annual Ethnography in Education Research Forum. Unidade: FE

    Assuntos: EDUCAÇÃO, PRÁTICA DE ENSINO

    Como citar
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      BUENO, Belmira Oliveira e GARCIA, T F. Hidden rules: a study on the interaction between a successful teacher and her students. 1994, Anais.. Philadelphia: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo, 1994. . Acesso em: 29 maio 2024.
    • APA

      Bueno, B. O., & Garcia, T. F. (1994). Hidden rules: a study on the interaction between a successful teacher and her students. In Abstract Booklet. Philadelphia: Faculdade de Educação, Universidade de São Paulo.
    • NLM

      Bueno BO, Garcia TF. Hidden rules: a study on the interaction between a successful teacher and her students. Abstract Booklet. 1994 ;[citado 2024 maio 29 ]
    • Vancouver

      Bueno BO, Garcia TF. Hidden rules: a study on the interaction between a successful teacher and her students. Abstract Booklet. 1994 ;[citado 2024 maio 29 ]

Biblioteca Digital de Produção Intelectual da Universidade de São Paulo     2012 - 2024