A fixação de preços nos supermerdados brasileiros depois do Real: um exploratório (1996)
Source: Creating competitive and cooperative advantage in Latin America : combining theory and practice for success. Conference titles: Business Association of Latin American Studies. Unidade: FEA
Subjects: SUPERMERCADOS (ADMINISTRAÇÃO), POLÍTICA DE PREÇO
ABNT
SILVEIRA, José Augusto Giesbrecht da e ANGELO, Claudio Felisoni de. A fixação de preços nos supermerdados brasileiros depois do Real: um exploratório. 1996, Anais.. Monterrey: BALAS, 1996. . Acesso em: 13 jun. 2024.APA
Silveira, J. A. G. da, & Angelo, C. F. de. (1996). A fixação de preços nos supermerdados brasileiros depois do Real: um exploratório. In Creating competitive and cooperative advantage in Latin America : combining theory and practice for success. Monterrey: BALAS.NLM
Silveira JAG da, Angelo CF de. A fixação de preços nos supermerdados brasileiros depois do Real: um exploratório. Creating competitive and cooperative advantage in Latin America : combining theory and practice for success. 1996 ;[citado 2024 jun. 13 ]Vancouver
Silveira JAG da, Angelo CF de. A fixação de preços nos supermerdados brasileiros depois do Real: um exploratório. Creating competitive and cooperative advantage in Latin America : combining theory and practice for success. 1996 ;[citado 2024 jun. 13 ]