Filtros : "DADOS DE CONTAGEM" "Ferraz Júnior, Fábio" Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Independent Journal of Management & Production. Unidade: FMRP

    Subjects: QUALIDADE DO PRODUTO, DISTRIBUIÇÃO DE POISSON, REGRESSÃO LINEAR, DADOS DE CONTAGEM, INFERÊNCIA BAYESIANA

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      ACHCAR, Jorge Alberto e GODOY, Daniel Marcos de e FERRAZ JÚNIOR, Fábio. A customer complaint from a telecommunication company: a Bayesian data analysis. Independent Journal of Management & Production, v. 13, n. 2, p. 791-809, 2022Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.14807/ijmp.v13i2.1520. Acesso em: 30 maio 2024.
    • APA

      Achcar, J. A., Godoy, D. M. de, & Ferraz Júnior, F. (2022). A customer complaint from a telecommunication company: a Bayesian data analysis. Independent Journal of Management & Production, 13( 2), 791-809. doi:10.14807/ijmp.v13i2.1520
    • NLM

      Achcar JA, Godoy DM de, Ferraz Júnior F. A customer complaint from a telecommunication company: a Bayesian data analysis [Internet]. Independent Journal of Management & Production. 2022 ; 13( 2): 791-809.[citado 2024 maio 30 ] Available from: https://doi.org/10.14807/ijmp.v13i2.1520
    • Vancouver

      Achcar JA, Godoy DM de, Ferraz Júnior F. A customer complaint from a telecommunication company: a Bayesian data analysis [Internet]. Independent Journal of Management & Production. 2022 ; 13( 2): 791-809.[citado 2024 maio 30 ] Available from: https://doi.org/10.14807/ijmp.v13i2.1520

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024