Subjects: COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR, PROPAGANDA, MÚSICA
ABNT
NASCIMENTO, Raquel de Sá. The effect of music and voice congruence on attitude toward the advertising and purchase intention. 2022. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2022. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-17032023-132820/. Acesso em: 29 maio 2024.APA
Nascimento, R. de S. (2022). The effect of music and voice congruence on attitude toward the advertising and purchase intention (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-17032023-132820/NLM
Nascimento R de S. The effect of music and voice congruence on attitude toward the advertising and purchase intention [Internet]. 2022 ;[citado 2024 maio 29 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-17032023-132820/Vancouver
Nascimento R de S. The effect of music and voice congruence on attitude toward the advertising and purchase intention [Internet]. 2022 ;[citado 2024 maio 29 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/12/12139/tde-17032023-132820/